مشاهدات ترسناک مرد جوان از اتفاقاتی عجیب در خانه‌اش/ پای ارواح در میان است! + فیلم

مردی مکزیکی که پس از شنیدن صداهای عجیب در خانه‌اش ویدئویی را از آن به اشتراک گذاشت در فضای مجازی خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک جوان مکزیکی به نام ابیود هرناندز روایتگر اتفاقات عجیبی است که بیش از ۱۰ ماه در میان آن زندگی کرده است و تایید می‌کند که صدا‌های عجیب و غریبی را در خانه خود می‌شنود. او ادعا می‌کند که آن‌ها روح‌های شیطانی هستند، هرناندز در حساب کاربری خود در فیس بوک نوشت: "خوب، اکنون مشخص شده است که روح‌های شیطانی نمی‌خواهند من بروم. من به صراحت می‌گویم که به دنبال کمک یا راه حل شما کاربران نیستم. من از این اتفاق لذت می‌برم فقط به این دلیل که یکنواختی را می‌شکند. در ادامه برای شما فیلمی را به اشتراک گذاشته‌ام. "

این ویدئو نشان می‌دهد که هرناندز از خواب بیدار شده و با صداهای عجیب و غریبی رو به رو می‌شود. مرد جوان با اینکه مشکل زیادی با این موضوع نداشت اما در تلاش برای جلوگیری از این صدا‌ها از برخی کشیش‌های کلیسا کمک گرفت، یکی از آن‌ها برای مقابله با ارواح موجود در آن مکان یک نقاشی به او داد و او تصویر آن‌ را از طریق فیسبوک خود منتشر کرد و گفت: "من نزد کشیشان و علمای بیشتری در این زمینه رفتم و برای خارج کردن ارواح شیطانی دعاهای زیادی خواندم. "

ارواح شیطانی

چند روز پس از انتشار تصویر این تابلو، جوان مکزیکی با  قرار دادن دوربین در خانه‌اش هنگام رفتن به محل کار، درباره اتفاقات رخ داده در آن جا توضیح داد. او دید در کتابخانه‌اش، دائما کتابی از قفسه‌ها به پایین می‌افتد و هرچه به طرف آن نزدیک‌تر می‌شود صدا‌ها هم قویتر می‌شوند. کارشناسان بعد از بازدید از خانه گفتند که این صداها ممکن است از خرسی که نامزدش هدیه داده است، باشد. اما توضیح زیادی راجع به اینکه چرا این دلیل را بیان کردند ندادند و کاربرانی که این شخص را فالو کرده اند، هنوز به دنبال دلیل اصلی این اتفاق هستند.

ارواح شیطانی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ ۰۶ دی ۱۳۹۹
واااای ترسیدم هیجان زده شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۶ دی ۱۳۹۹
یا خدا من میترسم ای کاش نگاه نمی‌کردم،
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۷:۰۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
جن وجود داره و واقیعه . ما خودمون هم توی خونمون چنین اتفاقاتی داریم .
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۰۹:۵۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
طرف مثل اینکه نامزدشو کشته اومده سراغش :))))
واسه همین میگن از اون خرسه است
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۰۹:۴۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
سر کاریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
وای چه وحشتناک بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
معلومه اجنه بوکسور هم داریم