بازدید مسئولان از کانال‌های دفع آب‌های سطحی در اهواز

۲ عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز به همراه مدیر شهرداری منطقه ۸ از محل کانال‌های دفع آب‌های سطحی واقع در پیچوار بازدید و از نزدیک بر عملکرد آن نظارت کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام جاسم موسی پور و محمد جعفر فلسفی عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز به همراه ذبیح اله خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ از عملکرد پمپ‌های پیچوار و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و عملکرد نیرو‌های اجرایی و خدماتی در رفع آبگرفتگی‌ها نظارت و مدیریت کردند و در زمینه خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در این روز‌های پر بارش توصیه‌های لازم را داده اند.

خدامرادی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: تلاشگران شهرداری منطقه ۸، به صورت منظم اقدام به نی زدایی و لایروبی کانال‌های سطح حوزه شامل کانال چهل متری رزمندگان به متراژ ۲ هزار و ۵۰۰ متر، کانال ایثار شرقی از بلوار معلم تا پشت شهروند به متراژ ۵۰۰ متر، کانال خاکی از سردار هاشمی از پشت شرکت کربن که به ۴۰ متری رزمندگان می‌ریزد به متراژ یکهزار متر و همچنین لایروبی و صفحه کشی کانال‌های فاضلاب معابر اصلی و فرعی کرده است که این اقدامات تاثیر خوبی در کاهش میزان آبگرفتگی معابر سطح منطقه داشته.

او افزود: نیرو‌های اجرایی و خدماتی و تجهیزات و ماشین آلات این منطقه از شروع بارش باران در آماده باش کامل تا پاکسازی منطقه از آب‌های سطحی هستند.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز با اشاره به پروژه لوله گذاری و لوله رانی انتهای خیابان امام شرقی و پروژه لوله گذاری بلوار سوانح سوختگی تصریح کرد: این ۲ پروژه مراحل پایانی خود را می‌گذرانند و با راه اندازی آنها تاثیر خوبی بر کاهش میزان آبگرفتگی‌های معابر خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.