نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی؛

مدیران برای حل مشکلات مردم پای کار باشند

حجت الاسلام احد آزادی‌ خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت : مدیران باید برای حل مشکلات مردم با همه امکانات پای کار باشند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان:حجت الاسلام احد آزادی‌خواه، نماینده ملایر و رئیس مجمع نمایندگان استان همدان در نشستی با بخشدار جدید سامن، تعدادی از دهیاران و شوراهای اسلامی بخش سامن، مشکلات این بخش را بررسی کرد.

او شرایط معیشتی و اقتصادی مردم را در حال حاضر سخت و دشوار دانست و گفت:دهیاران واعضای شوراهای اسلامی و مدیران باید امیدبخشی به مردم  به ویژه روستاییان را در اولویت کار خود قرار دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارتباط دفتر ما برای بررسی مسائل و مشکلات روستاها مستمر و جدی است، انشعاب غیرمجاز در روستاها و استفاده از آب شرب برای مصارف کشاورزی و سبزی‌کاری را عمده ترین مشکل برشمرد و ابراز داشت: مجوز لازم برای قرار گرفتن روستاها زیرپوشش آب و فاضلاب گرفته شده و طی چند سال آینده نباید هیچ روستای خودگردانی داشته باشیم.

حجت الاسلام آزادی‌خواه  با اشاره به اجرای طرح ابرار و آسفالت راه روستایی حدود ۱۰ روستا تا سال آینده ، تاکید کرد: همه مدیران موظف هستند امکانات خود را برای رفع مشکلات موجود در روستاها ، پای کار بیاورند.

او گفت: با اجرای ۲ طرح گلخانه‌ای ۶۸ و ۵۲ هکتاری در ملایر و ورود شرکت سرمایه‌گذاری شستا و اتکا برای اجرای طرح‌های بزرگ دامداری، ۲ حوزه کشت گلخانه‌ای و دامداری این شهرستان در آستانه تحولی عظیم است که با تلاش دسته جمعی باید این تحول را سرعت بخشیم.

انتهای پیام/م م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار