پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در مهاباد

کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد گفت: در راستای اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی، ۸ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شدند.

سیاوش مهرور کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در راستای اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی، ۸ واحد صنفی که از ساعت ۶ تا ۸ عصر فعالیت داشتند، در این شهرستان پلمب شدند.

این مقام مسئول در مهاباد با بیان اینکه این تعداد واحد صنفی متخلف شامل ۲ قلیان سرا، ۵ شیرینی سرا و ۱ آبمیوه بوده، افزود: براساس تصمیم ستاد مقابله با کرونای این شهرستان فعالیت تمام واحد‌های صنفی از ساعت ۶ عصر ممنوع بوده و هرگونه فعالیت ضمن پلمب، جریمه تعزیرات حکومتی نیز درپی دارد.

مهرور با اشاره به تعطیلی صنوف غیرضروری در این شهرستان، اذعان کرد: همچنین در طول این ماه،۹۰ واحد صنفی پرخطر در راستای مقابله با کرونا به جهت بی‌توجهی به هشدار‌ها پلمب شد.

کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند با سامانه تلفن رایگان ۱۹۰ و تلفن مستقیم واحد سلامت محیط کار شهرستان مهاباد (۴۲۴۴۲۲۵۰) تماس بگیرند و شکایت‌های بهداشتی خود را اعلام کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.