ندرلو خبر داد؛

تشریح مانور محیط‌زیستی با موضوع آب‌گرفتگی منطقه ۱۲

معاون خدمات‌شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ جزئیات مانور محیط‌زیستی با موضوع آب‌گرفتگی در این منطقه را تشریح کرد.

محمدرضا ندرلو، معاون خدمات‌شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ در گفت وگو با  خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به جزئیات مانور محیط‌زیستی با موضوع آب‌گرفتگی در این منطقه،اظهار کرد:این مانور در محدوده جغرافیایی: از شمال خیابان انقلاب، از جنوب خیابان امیرکبیر، از شرق خیابان مصطفی خمینی و از غرب خیابان سعدی انجام شد، این مانور به منظور سنجش آمادگی کامل نیرو‌های خدمات شهری و بررسی تجهیزات و ادوات موجود، همچنین بررسی شرایط و پیامد‌های ناشی از بارش برف و باران برگزار شد.

معاون خدمات‌شهری و محیط زیست منطقه ۱۲ افزود: با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و آغاز بارش‌ها، از پیش تمهیداتی اندیشیده شده تا با شناسایی نقاطی که درگیر آبگرفتگی خواهند شد، مشکلات احتمالی رفع شود. با امکانات، ماشین‌آلات و تجهیزاتی که در اختیار معاونت خدمات شهری است، موضوع بارش باران در فصول سرد سال، مشکل خاصی برای شهروندان ایجاد نخواهد کرد.

ندرلو یادآور شد: به منظور ایجاد آمادگی برای تحقق نگهداشت سیستم مدیریت محیط زیست ایزو ۱۴۰۰۱، این مانور با موضوع آب‌گرفتگی برگزار شد که  شهرداری ناحیه ۱، ستاد مدیریت بحران منطقه، سامانه ۱۳۷ ناحیه ۱، اورژانس تهران و کسبه و شهروندان همکاری خوبی  برای برگزاری آن داشتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار