ماهیگیر برزیلی میمونی را از غرق شدن در رودخانه نجات داد

یک ماهیگیر برزیلی میمونی را از غرق شدن در رودخانه‌ای در برزیل نجات داد و او را به خشکی رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از ماهیگیران برزیلی یک میمون که در حال غرق شدن در رودخانه‌ای در ایالت ریوگراند دوسول برزیل نجات دادند. آن‌ها توانستند آن را از آب بیرون بکشند تا اینکه به خشکی برسد.

روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد كه صیادان، میمون را هنگام شنا در آب پیدا كردند و متوجه شدند كه خسته است. وقتی به او نزدیك شدند یك پارو به سمت او دراز كردند تا میمون را نجات دهند. میمون کمک آن‌ها را پذیرفت و سوار قایق شد. بدن او به شدت خیس شده بود و خیلی بی‌حال به نظر می‌رسید.


بیشتر بخوانید


مردی که این ضبط کرد گفت: من و گروهی از دوستان به کمپ و شکار رفتیم. پس از یک سفر کوتاه ماهیگیران او را در نزدیکی شاخه‌ای رها کردند و قبل از اینکه به بالای درختان برود و ناپدید بشود از او عکس گرفتیم. وی افزود: ما در آستانه عزیمت به شکار بودیم و در طی سفر با قایق در امتداد رودخانه، میمونی را دیدیم كه در رودخانه شنا می‌كند. علائم خستگی را در او دیدیم و با قایق به حیوان نزدیک شدیم و پارو را به سمت حیوان دراز کردیم كه خیلی زود این کمک را پذیرفت تا غرق نشود.

ماهیگیر برزیلی میمونی را از غرق شدن در رودخانه نجات داد

این گونه از میمون‌ها به میمون‌های زوزه‌کش مشهور هستند که گونه‌ای بسیار در معرض خطر انقراض هستند. زیست‌گاه گرمسیری آن‌ها در آمریکای مرکزی و جنوبی است. میمون زوزه‌کش شامل ۱۵ گونه است. آن‌ها فریادهایی را می‌شنوند که مایل‌ها دورتر به وجود آمده‌ است. این گونه میمون می‌توانند ۱۵ تا ۲۰ سال عمر بکنند.

در ادامه ویدئوی منتشر شده توسط این افراد را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
دمش گرم درود بر شرفش