در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف یک تن و ۸۰۰ کیلو برنج احتکار شده در نجف آباد / توقیف اتوبوس مسافربری با ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سمیرم

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۷ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز۲۷ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف یک تن و ۸۰۰ کیلو برنج احتکار شده در نجف آباد

سرهنگ "محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "نجف آباد" با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند مقدار زیادی برنج در یک انبار احتکار شده که بلافاصله وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل مورد نظر بازرسی شد که یک تن و ۸۰۰ کیلو برنج احتکار شده کشف شد که مالک مدارک قانونی را ارائه نداد.
کشف یک تن و ۸۰۰ کیلو برنج احتکار شده در نجف آباد / توقیف اتوبوس مسافربری با ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سمیرم


سرهنگ باباکلانی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۴ میلیارد ریال اعلام شده است بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که ارزاق عمومی مردم را برای سود بیشتر خود احتکار کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.
 

توقیف اتوبوس مسافربری با ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس اسکانیا مشکوک و خودرو را جهت کنترل مدارک و محموله متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بازرسی از خودرو تعداد ۳۲ لوزام خانگی خارجی شامل یخچال، ماشین لباسشویی و کولر گازی خارجی فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد.
 
او افزود: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۷۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ قرقانی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال جهش تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

کشف محموله میلیاردی قطعات اسباب بازی و عروسک قاچاق در"برخوار

سرهنگ "نعمت خلیلی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب اخباری مبنی برنگهداری اسباب بازی قاچاق در یک انبار، بلافاصله اکیپی از نیرو‌های پلیس آگاهی شهرستان برخوار در راستای مبارزه با قاچاق کالا به محل اعزام شدند.

او افزود: مأموران در بازرسی بعمل آمده از این انبار تعداد ۲۰۰ کارتن شامل ۵۰ هزار عدد انواع عروسک و قطعات اسباب بازی خارجی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوارخاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده یک میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ خلیلی در پایان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی گفت: مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و مواد مخدر، مبارزه با جرایم اقتصادی و تدوین برنامه‌های فرهنگی جهت کاهش انواع قاچاق به صورت جدی در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی این فرماندهی قرار گرفته است.
 

کشف ۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی ودستگیری ۲ سارق در "فلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی مانند باغ ها، ویلا‌ها و کارگاه‌ها در سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۲ سارق در این رابطه شدند.

سرهنگ کاکاوند با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: متهمان هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شدند به ۴ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح حوزه کلانتری ۱۲ وسطح شهرستان اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان دستگیر شده پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از شهروندن خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف ۲۴۰ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ محمدرضا هاشمی فراظهار داشت: روز گذشته ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان با همکاری ماموران شهرستان‌های "نایین" و "خور و بیابانک" طرح کنترل محور‌های فرعی را اجرایی کردند.

او گفت: در نتیجه اجرای این طرح ۱۵۵ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری سمند که در یکی از محور‌های فرعی "خور و بیابانک" در حال حرکت بود، کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین طی ۳ عملیات دیگر در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های "نایین" ۳ محموله ۴۰، ۳۰ و ۱۵ کیلویی تریاک در بازرسی از ۳ خودروی سبک کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به دستگیری ۶ سوداگر مرگ در این ۴ عملیات خاطر نشان کرد: در مجموع ۲۴۰ کیلو تریاک کشف و قاچاقچیان افیونی نیز تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم اعتیاد به طور جد در دستور کار ماموران نیروی انتظامی قرار دارد و هرگز اجازه جولان به سوداگران مرگ داده نخواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.