درخواست چین از همه کشورها برای همکاری با سازمان جهانی بهداشت

سخنگوی وزارت خارجه چین از تمامی کشورهای دنیا خواست با سازمان جهانی بهداشت همکاری کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شینهوآ، «ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (سه‌شنبه) در بیانه‌ای از کشور‌های مختلف خواست با سازمان جهانی بهداشت برای ردیابی ویروس کرونا همکاری کنند.

بر اساس پژوهشی که به تازگی در میلان ایتالیا به انجام رسیده ویروس کرونا از ماه سپتامبر ۲۰۱۹ (شهریور ۱۳۹۸) در این کشور وجود داشته که این برابر با ۵ ماه پیش از اعلام اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیاست.

در واکنش به این پژوهش لیجیان در گزارش روزانه خود با اشاره به آنکه چنین یافته‌هایی نشان می‌دهد ردیابی ویروس کرونا امری پیچیده است، افزود: «دانشمندان باید همکاری بین‌الملی برای تحقیق در این باره را به انجام برسانند. چنین همکاری باعث می‌شود از خطرات احتمالی در آینده جلوگیری شود.»

این مقام چینی در انتهای اظهاراتش گفت: «ردیابی ویروس عملیاتی مداوم است و همکاری تمامی کشور‌ها را نیازمند است. چین امیدوار است جامعه بین‌المللی به نگرشی واحد برسد و به سازمان جهانی بهداشت کمک کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۰ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
چين بهداشت جهاني رو انك خودش كرده و ميخواد با به بازي گرفتن اون به دنيا حكومت كنه و نكيخواد بقيه مستقل عمل كنن چون كيدونه اگه همه مستقل عمل كنن ميتونن راه نجات رو پيدا كنن و اون نكيخواد بغير از خودش كسي راه نجات رو بفهمه والا اگه مخفي كاري نكيكرد و اطلاعات صحيح و جامع به بهداشت جهاني ميداد الان همه مثل چين نجات پيدا كرده بودن ولي اون راه نجات رو فقط به هم نژاد هاي خودش يعني نژاد زرد ميده
آخرین اخبار