۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان قم توزیع می‌شود

بسته‌بندی ۳۰ هزار بسته معیشتی در قالب چهارمین مرحله طرح همدلی و مواسات به همت کنگره شهدای استان قم انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، هم‌زمان با ۲۷ آبان سالروز شهادت شهید مهدی زین‌الدین و ۶۰۹۰ شهید استان،بسته‌بندی  ۳۰ هزار بسته معیشتی در قالب چهارمین مرحله طرح همدلی و مواسات به همت کنگره شهدای استان  امروز در مصلی قدس قم انجام شد.

سردار سیدمحمدتقی شاهچراقی، فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم،در این مراسم گفت: در این مرحله از طرح مواسات و همدلی ۳۰ هزار بسته معیشتی به ارزش هر یک چهارصد هزار تومان بین خانواده‌هایی که به واسطه شیوع کرونا با مشکلات معیشتی مواجه شده‌اند، توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه قم ادامه داد: ۵۰ درصد هزینه تامین بسته‌های معیشتی از سوی مردم و ۵۰ درصد دیگر از سوی نهاد‌های انقلابی، چون ستاد اجرایی فرمان امام و سپاه امام علی بن ابیطالب تامین شده است.

او از شناسایی ۵۱ هزار نیازمند در ۱۱۷ محله استان قم خبر داد و گفت: از این تعداد نیازمند بخشی از آن‌ها به صورت مستمر و برخی دیگر هم به صورت موردی در طرح همدلی و و مواسات قرار گرفتند.

سردار شاهچراقی محتویات بسته را یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، یک قوطی رب، حبوبات، ماکارونی، چای و روغن عنوان کرد و افزود: توزیع این بسته‌ها از امروز آغاز و تا ۱۵ روز آینده با همکاری بسیجیان هر محله ادامه خواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.