تماس تلفنی رئیس و نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جو بایدن

رئیس و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس‌هایی تلفنی، پیروزی جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا را تبریک گفتند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری جروزالم پست، «رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، در تماس های تلفنی جداگانه با جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا، پیروزی وی را در انتخابات اخیر تبریک گفتند.

رِووین ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی امروز، سه‌‌ شنبه و یک هفته و نیم پس از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تلفنی با وی صحبت و پیروزی او را تبریک گفت.

رئیس رژیم صهیونیستی با تبریک به بایدن، خطاب به او گفت: تردیدی نیست که تحت رهبری شما، آمریکا به امنیت و موفقیت اسرائیل پایبند خواهد ماند. به عنوان یک دوست قدیمی اسرائیل، می دانید که دوستی ما بر اساس ارزش‌هایی است که فراتر از سیاست‌های حزبی به شمار می رود.

این در حالی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز با جو بایدن صحبت کرد. دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی این تماس را که بیش از بیست دقیقه به طول انجامید، گرم توصیف کرد.

بنیامین نتیانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته گفته بود که به زودی با بایدن تماس خواهد گرفت؛ اما در مصاحبه رادیویی خود که به تازگی انجام داده، از گفتن این موضوع که چه کسی پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده، خودداری کرد.

او در این مصاحبه در پاسخ به سوال خبرنگار رژیم صهیونیستی که از او خواسته بود به طور مستقیم در خصوص پیروز انتخابات اظهار نظر کند، گفته بود: چرا من باید نظری را ابراز کنم. آنها روند سازمان ‌دهی شده خود را دارند. آنها روند داخلی خود را دارند.

نتانیاهو همچنین گفته بود: من فکر می‌کنم که همه می‌دانند چه اتفاقی خواهد افتاد. نتانیاهو روز یکشنبه هفته گذشته نیز پس از آنکه رسانه‌های آمریکایی از پیروزی بایدن در انتخابات خبر داده بودند، پیروزی او را تبریک گفته بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
پس ترامپ چي ميگه ؟؟؟؟
آخرین اخبار