۲۰ درصد کارکنان خراسان شمالی حامی ایتام کمیته امداد می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به هدفگذاری دبیرخانه ایران مهربان در استان گفت: طبق برنامه پیش بینی شده ۲۰ درصد کارکنان دستگاه‌های اجرایی این استان حامی ایتام و کودکان نیازمند تحت حمایت این نهادمی شوند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد در جلسه ایران مهربان شمار کارمندان رسمی و پیمانی این استان را بیش از ۳۲ هزار نفر برشمرد و گفت : ۶ هزار و۵۰۰ نفر از این کارکنان طبق برنامه این دبیرخانه حامی ایتام نیازمند می‌شوند.

او  با اشاره به حمایت بیش از ۲۰ هزار حامی از ایتام محروم این استان گفت: هم اکنون ۳ هزار و ۱۴۵ فرزند یتیم و ۲ هزار و ۵۲۵ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند.


بیشتر بخوانید 


او اضافه کرد: از مجموع ایتام تحت حمایت این نهاد ۸۳۳ کمتر از ۱۰ سال، هزار و ۹۵۱ نفر بین ۱۱ تا ۱۸ سال و ۳۶۱ نفر بین ۱۸ تا ۲۵ سال قرار دارند.

الهی راد سرانه حامیان این استان را حدود ۱۰۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: سرانه دریافتی هر یتیم نیز ۳۶۰ هزار تومان است.

او با بیان اینکه با اجرای طرح ایران مهربان تا بهار ۱۴۰۰ هیچ یتیمی در سطح کشور وجود نخواهد داشت، افزود: به این ترتیب سرانه دریافتی ایتام به ۷۰۰ هزار تومان افزایش می‌باید.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.