فردا؛

مرحله دوم عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان به مناسبت هفته کتاب

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار برای دومین بار امکان عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان همدان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر عاطفه زارعی اظهار کرد: ۲۴ آبان ماه به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار امکان عضویت رایگان از طریق ثبت نام در سامانه samanpl.ir فراهم شد.

او در ادامه گفت: در ادامه به دلیل استقبال و درخواست‌های رسیده نهاد کتابخانه‌های عمومی تصمیم گرفت روز دیگری از هفته کتاب را نیز برای عضویت رایگان در نظر بگیرد که در نتیجه ۲۹ آبان ماه برای عضویت رایگان مرحله دوم در نظر گرفته شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: به همین منظور متقاضیان می‌توانند کد ملی خود را به شماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ ارسال کنند.

زارعی با بیان اینکه خدمات کتابخانه‌های عمومی در ایام شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی ادامه داردافزود: اعضای کتابخانه‌های عمومی استان همدان می‌توانند به پایگاه اطلاعاتی نورمگز دسترسی پیدا کنند.

او تصریح کرد: همچنین به زودی امکان استفاده اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی استان همدان، از اپلیکیشن طاقچه برای دریافت کتاب الکترونیک فراهم می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: در حال حاضر درخواست رزرو کتاب، تمدید و امانت کتاب به صورت غیر حضوری امکان پذیر است و اعضا کتابخانه مرکزی می‌توانند از این شرایط استفاده کنند، حتی افرادی که هنوز عضو نشدند نیز می‌توانند پس از عضویت، کتاب امانت بگیرند.

زارعی با بیان اینکه استفاده از خدمات غیر حضوری به دو شیوه ممکن است تصریح کرد: افراد می‌توانند با مراجعه به http://www.samanpl.ir/ بخش جستجو و انتخاب کتابخانه مرکزی همدان درخواست خود را برای رزرو کتاب ثبت کنند و منتظر تماس کتابدار باشند تا از چگونگی دریافت کتاب خود اطلاع یابند.

او  اضافه کرد: همچنین افراد می‌توانند با شماره ۳۲۶۷۲۰۱۸ داخلی ۲۶۶ تماس گرفته و درخواست خود را ارائه دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان بیان کرد: علاقمندان می توانند برای دریافت مقاله نیز با مراجعه به وبلاگ کتابخانه مرکزی به آدرس http://centrallib.blog.ir/ درخواست و ایمیل خود را ثبت کنند تا مقاله برای آن‌ها ارسال شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.