نتیجه ۹۰ درصد آزمایش‌های کرونا در بردسکن مثبت است

رئیس مرکز بهداشت بردسکن گفت: بی‌توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل‌های پیش گیرانه موجب وضعیت فوق‌بحرانی و سیاه ابتلا به بیماری کرونا و مثبت شدن ۹۰ درصد آزمایش‌های کرونا در این شهرستان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین امامیان رئیس مرکز بهداشت بردسکن گفت: با وجود اعلام عمومی مستمر هشدار‌های پیشگیرانه در بردسکن دستورالعمل‌های بهداشتی آن گونه که باید از سوی مردم رعایت نمی‌شود.

او افزود: نتیجه این وضعیت نامناسب، مرگ ناگوار روزانه دو نفر از شهروندان بردسکنی به دلیل ابتلا به کرونا است.

بیشتر بخوانید

رئیس مرکز بهداشت بردسکن با بیان اینکه تاکنون تعداد بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کرونا در این شهرستان هزار و ۳۷۱ نفر بوده است ادامه داد: در حال حاضر ۷۰ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان بردسکن بستری هستند.

امامیان بیان کرد: تعداد مراجعه‌کنندگان به مرکز خدمات جامع سلامت طالقانی (مرکز منتخب کرونا) در این شهرستان از اسفند ماه پارسال تاکنون هزار و ۵۸۴ نفر بوده که از این تعداد جواب آزمایش کرونای ۹۷۴ نفر مثبت اعلام شده است.

او با بیان اینکه برخی مجالس عروسی و تجمع ها در منازل برگزار می‌شود که در این خصوص چندین پرونده تشکیل شده است، تصریح کرد: از شهروندان می خواهیم از خروج غیراضطراری از منزل خودداری کنند و در صورت اضطرار، هنگام خروج از منزل تمامی الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت رعایت نمایند.

رئیس مرکز بهداشت بردسکن با اشاره به ابتلای ۲۳ مادر باردار در این شهرستان به کرونا، تاکید کرد: هم اکنون چهار مادر باردار مبتلا به این ویروس در بیمارستان این شهر بستری هستند.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار