نصب ۲ دستگاه تلمبه پیش‌فشار در سیستم تزریق پساب واحد نمک‌زدایی اهواز

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از بررسی فنی، شناسائی، تعمیر و نصب ۲ دستگاه تلمبه پیش‌فشار در سیستم تزریق پساب واحد نمک‌زدایی شماره یک اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا مفیدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون گفت: با هدف بهبود شرایط کارکرد تلمبه‌های تزریق پساب، بررسی فنی استفاده از تلمبه پیش‌فشار در دستور کار کارشناسان این شرکت قرار گرفت که با شناسائی و تعمیرات اساسی ۲ دستگاه پمپ مستعمل، ساخت تابلوی کنترل، کابل اندازی و احداث فونداسیون، این ۲ پمپ نصب، راه اندازی و در مدار عملیاتی قرار گرفتند.

او بیان داشت: این فعالیت علاوه بر افزایش پایداری سیستم و بهبود میزان تزریق پساب به چاه‌های دفعی، صرفه جویی اقتصادی و نیز ارتقای عملکرد محیط زیستی شرکت را در پی داشته است.

مفیدی ضمن تقدیر از کارکنان تلاشگر مدیریت‌های عملیات، امور فنی و اداره ترابری شرکت در اجرای ایمن این پروژه اصلاحی، افزود: بهبود شرایط کاری و کاهش آمار خرابی پمپ ها، افزایش حدود ۱۰ درصدی میزان پساب تزریقی، تقلیل میزان هدایت پساب به حوضچه‌های تبخیر و آثار مثبت آن از منظر محیط زیستی از دیگر مزایای انجام این اصلاحیه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار