خطیبی: امیدواریم رتبه‌ای تک رقمی در لیگ برتر فوتبال کسب کنیم/ بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدواریم در پایان لیگ بیستم، رتبه تک رقمی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با سپاهان در رابطه با این دیدار، اظهار کرد: فردا در دیداری حساس مقابل سپاهان اصفهان قرار می‌گیریم. سپاهان بازیکنان خوبی دارد و یک باشگاه حرفه‌ای است. امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

سرمربی آلومینیوم سازان در خصوص دورنمای خود از تیمش در لیگ بیستم بیان کرد: آلومینیوم اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند. اگر در پایان فصل، رتبه تک رقمی هم کسب کنیم برایمان کم‌تر از قهرمانی نیست. تلاش می‌کنیم فصل را با رتبه تک رقمی به پایان برسانیم.

خطیبی درباره حمایت‌های عباسی، مدیر عامل و اکرمی، رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم گفت: پیش از بازی مقابل نساجی اتفاقاتی افتاده بود که در شأن باشگاه آلومینیوم نبود. به دلیل تغییرات مدیریتی آلومینیوم، ما فرصت جذب بازیکنان جدید را از دست دادیم. در آن زمان ما یک مسئول اجرایی هم نداشتیم و آن روز‌ها سخت‌ترین دوران زندگی فوتبالی ام را گذراندم.

او ادامه داد: پس از دیدار اول، صحبت‌های خوبی با هیئت مدیره آلومینیوم داشتم. از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل تشکر می‌کنم. درست است که هنوز کمی ضعف داریم، اما این مشکلات تا چند روز آینده بر طرف خواهند شد.

خطیبی افزود: پس از بازی با نساجی من چند روز در تمرینات حاضر نشدم و از یکشنبه هفته گذشته، کار‌های فنی را با بازیکنان آغاز کردم. پیش از آن، ما تمرکز کافی برای انجام کار‌های فنی را نداشتیم.

سرمربی آلومینیوم درباره بازیکنان جدید تیمش گفت: چند بازیکن جدید به تیم ما اضافه شده اند و مدتی زمان می‌برد تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوند. مطمئن هستم آلومینیوم پس از یک ماه، یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران خواهد بود.

به دنبال ساختن شخصیت تیمی برای آلومینیوم هستیم

خطیبی در رابطه با استعفاء و بازگشت مجددش به تیم آلومینیوم اظهار کرد: قلب من هیچ وقت از مردم اراک دل نمی‌کند. در مدتی که در اراک زندگی کردم، به جز خوبی از مردم اراک چیزی ندیدم. ما به دنبال ساختن یک شخصیت تیمی برای آلومینیوم هستیم، اما متاسفانه در اوایل کار، من به این موضوع خوشبین نبودم. در حال حاضر شرایط برای ساخت شخصیت تیمی وجود دارد.

او درباره دیدار دوستانه با تیم سپاهان پیش از شروع لیگ بیستم گفت: از باشگاه سپاهان به دلیل تدارک آن بازی دوستانه تشکر می‌کنم. آن بازی کمک زیادی به تیم ما کرد.

خطیبی در پایان گفت: من سال‌ها در اصفهان بودم و سابقه بازی برای تیم‌های سپاهان و ذوب آهن را دارم. برای کادر فنی این ۲ تیم که در گذشته، هم بازی‌های من بودند، آرزوی موفقیت می‌کنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار