محمودزاده: استقلال و ۴ باشگاه دیگر در حال ثبت کردن قرارداد بازیکنان خود هستند

مسئول کمیته نقل و انتقالات گفت: باشگاه‌های استقلال، آلومینیوم، صنعت نفت، پیکان و شهرخودرو در حال ثبت کردن قرارداد بازیکنان خود هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران درخصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم ها بیان کرد: هم اکنون من و همکارانم در محل سازمان لیگ حضور داریم و مسئولان باشگاه های مختلفی در این جا حضور دارند تا در آخرین ساعات نقل و انتقالات بتوانند قرارداد بازیکنان خود را به ثبت برسانند.

او ادامه داد: در این ساعات پایانی نقل و انتقالات، باشگاه های استقلال تهران، پیکان، آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان و شهرخودرو، کارهای ثبت قرارداد بازیکنان خود را انجام می‌دهند. همچنین باتوجه به این که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه صنعت نفت آبادان در ساعات گذشته باز شده است، مسئولان این باشگاه در حال ثبت قرارداد تمامی بازیکنان جدید خود هستند.

محمودزاده در پاسخ به این سوال که یکی از مشکلاتی که همیشه در پنجره نقل و انتقالاتی پیش می آید، دیر رساندن مدارک است؛ این دیر رساندن مدارک چه عواقبی برای باشگاه ها دارد و آیا تیمی تاکنون وجود داشته که مدارک بازیکنان خود را تحویل نداده باشد، گفت: در حال حاضر با توجه به سیستم نرم افزاری که شکل گرفته، باشگاه ها مدارک لازم را به ثبت می رسانند. اما باشگاه ها هنوز از ارسال مدارک در دقیقه ۹۰ منصرف نشده اند. به عنوان مثال باشگاه پیکان دیروز که مقابل صنعت نفت آبادان قرار گرفته بود، ۲۴ ساعت مانده به بازی مدارک خود را تکمیل کرد، که این کار برای ما بسیار زحمت آور است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار