طراحان اپلیکیشن‌های تلفن همراه در استان سمنان حمایت می‌شوند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: طراحان اپلیکیشن‌های تلفن همراه در قالب رویداد استارتاپی در چهار محور سلامت و فناوری پزشکی، تجارت الکترونیک، گردشگری استان حمایت می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید یاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: برگزاری رویداد‌های استارتاپی فرصتی مناسب برای جذب ایده‌های نو در کسب و کار‌های امروزی است و رویداد استارتاپی طراحی اپلیکیشن تلفن همراه با این هدف در استان برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این قبیل برنامه‌ها را یافتن مدل‌های مختلف کسب و کار، ترویج فرهنگ کارآفرینی با استفاده از آموزش علمی و عملی افراد مشتاق و نیز تولید محتوا به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزار‌های کسب درآمد در عصر حاضر عنوان کرد.

حسن پور بیان کرد: اطلاع رسانی مناسب در خصوص این رویداد در استان سمنان صورت گرفته است و به مخاطبین برگزیده این رویداد که شامل علاقه‌مندان، دانشجویان و صاحبان ایده هستند، مزایایی همچون بهره مندی از حمایت‌های این اداره کل در چارچوب سیاست ها، قوانین وکسب مجوز استقرار در مرکز نوآوری و شکوفایی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.