ترامپ: نشست خبری مهمی درباره تقلب در انتخابات برگزار می‌شود

رئیس جمهور آمریکا در پیام‌هایی توئیتری باز هم ادعای تقلب در انتخابات را تکرار کرد و از کنفرانس خبری مهمی درباره پیروزی‌اش خبر داد!

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اشاره به توئیت نیویورک تایمز درباره آنکه ۱۰.۱ میلیون رای بیشتر از قبل کسب کرده است، در توئیتی نوشت: با این آمار که بالاترین میزان برای یک رئیس جمهور است، هیچ امکانی وجود ندارد که دموکرات‌ها بتوانند پیروز شده باشند به جز آنچه اکنون متوجه می‌شویم، تقلب در انتخابات.

ترامپ در پیام‌های دیگری نوشت: «واکسن‌ها به سرعت ارائه می‌شوند.» دارو‌های کووید (کرونا) که برای بهبود مردم در دسترس هستند، فوق العاده هستند، اما به ندرت در مورد آن‌ها در رسانه‌ها صحبت می‌شود.

او همچنین  مدعی شد: میزان قربانیان کرونا ۸۵ درصد کاهش یافته است.

رئیس جمهور فعلی آمریکا در توئیت دیگری نوشت: «امروز کنفرانس خبری مهمی از سوی وکلا در مسیری واضح و کارآمد برای پیروزی برگزار می‌شود. کمیته ملی جمهوریخواهان در ساعت ۱۲:۰۰ به وقت محلی»

ترامپ همچنین نوشت: هزاران رای شمارش نشده در مناطق ایالت جورجیا کشف شده است. تقریبا هیچ رای در این انتخابات در جورجیا باطل نشده است. در سال‌های گذشته، این رقم حدود ۴ درصد بود. امکان ندارد. اکنون باید امضا‌ها بررسی شوند. انجام آن بسیار آسان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار