لحظه دلخراش خودسوزی مردی در پایتخت مصر + فیلم

مردی در مرکز پایتخت مصر پس از خالی کردن بنزین روی لباس‌هایش، خود را در یک لحظه به آتش کشید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم خودسوزی مردی در مرکز قاهره، پایتخت مصر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و کاربران مصری از دیدن این صحنه دلخراش و دلهره آور متاثر شدند.

در این ویدئو که به وسیله دوربین مداربسته‌ای ضبط شده است لحظه خودسوزی این مرد مصری نشان داده می‌شود که او بنزین را روی لباس‌های خود خالی می‌کند و در حالی که در یه لحظه تمام وجود او سرشار از شعله‌های آتش است به سرعت حرکت می‌کند.

افرادی که در نزدیکی این حادثه بودند بلافاصله برای خاموش کردن آتش اقدام می‌کنند و برخی با لباس خود و برخی با رساندن شلنگ آب موفق می‌شوند این مرد را نجات دهند.

مرد مصری که دچار سوختگی جزئی شده بود با ورود نیرو‌های امنیتی به بیمارستان منتقل شد.


بیشتر بخوانید


یکی از مسئولان امنیتی مصر در این خصوص گفت: «محمد حسنی» که اتهام جنایی در زندان به سر می‌برد به تازگی آزاد شده بوده است. این مسئول از بیان نام خود و سایر جزئیات خودداری کرده است.

همسر مرد مصری در واکنش به این اقدام هولناک اعلام کرد که همسرش دچار اختلالات روانی بوده است و پس از اینکه از خارج کشور بازگشت بانک توسعه صادرات که در آن مشغول به کار بود او را از کار اخراج می‌کند و چون یک سال تمام بیکار بود و نتوانست شغلی پیدا کند شاید این کار را انجام داده است.

او می‌گوید: محمد پنج سال خارج از کشور کار می‌کرد و وقتی بازگشت و از کار اخراج شد به بحران‌های شدید روحی دچار شد و رفتار‌های نامناسبی با من و فرزندانش داشت و ما را از خانه خارج و خودش نیز ۳ ماه بود خانه را ترک کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bm1
۲۰:۵۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
کار خودشونه ،عمدا این کار را کردن .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۸ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
احتمالا در زندان که بوده مورد شکنجه های مختلف جسمی روحی و جنسی از طرف زندانیان و زندان بانان و شکنجه گران قرار گرفته یا اینکه از بس خودش جرم و خلاف و شکنجه کرده از شدت عذاب وجدان دست به خودسوزی زده یا مشکلات شدید خانوادگی داشته از هر لحاظ !!! اگر نه هر مومن مسلمانی کاملا آگاه است که خودکشی گناه بزرگیست و جایگاهشان در جهنم است .
والسلام و صلوات التماس دعا .