وجود ایرادی بسیار آزار دهنده در نمایشگر آیفون ۱۲

کاربران اعلام کردند که صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۲ پس از مدتی به رنگ زرد یا سبز در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود یک ماه پیش شرکت اپل نسل جدید گوشی‌های خود با نام خانواده آیفون ۱۲ را وارد بازار کرد که با تغییرات بسیار زیادی نسبت به مدل قبلی خود همراه شده بود و از فناوری 5G استفاده می‌کرد. اما از زمان عرضه این خانواده بسیاری از کاربران با مدل پایه این خانواده یعنی iPhone 12 مشکل داشتند و گزارش‌های متعددی از وجود ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری در این گوشی را منتشر کردند. آخرین مشکلی که تعداد زیادی از خریداران آیفون ۱۲ آن را گزارش داده‌اند به وجود ایراد در نمایشگر این گوشی مربوط می‌شود؛ گفتنی است این مشکل به قدری شایعه شده که خود شرکت اپل نیز آن را تایید کرده است.

این ایراد به ان صورت است که کاربران به طور ناگهانی مشاهده خواهند کرد که نمایشگر گوشی آن‌ها به رنگ سبز یا زرد در آمده و به نوعی سوسو می‌زد. شرکت اپل نیز با انتظار یک متن در فضای مجازی اعلام کرد که از این مشکل آگاهی دارد و در حال انجام تحقیقات ویژه روی این مشکل است.

نمایشگر آیفون ۱۲

اپل از پذیرش گوشی‌های دارای مشکل نمایشگر خودداری می‌کند

با این حال شرکت اپل به مراکز خدمات پس از فروش خود در کوپرتینو اعلام کرده که فعلا از پذیرش آیفون ۱۲ با مشکل نمایشگر خودداری کنند. علاوه بر این اپل به کاربران توصیه کرده است سیستم عامل گوشی خود را بروزسانی کنند چرا که این شرکت معتقد است این مشکل به دلیل ایرادات نرم افزاری در گوشی به وجود آمده است و ربطی به سخت افزار ندارد.

برخی دیگر از کاربران نیز اعلام کردند هنگامی که میزان روشنایی صفحه نمایش گوشی را زیر ۹۰ درصد می‌آورند در رنگ‌های نمایشگر مشکل ایجاد می‌شود و این موضوع برای آن‌ها بسیار آزار دهنده است. اما طبق اعلام شرکت اپل هر دو این مشکلات در بروزرسانی آینده iOS برطرف خواهند شد و برخی از کاربران که از نسخه بتا سیستم عامل iOS 14.3 استفاده می‌کنند خبر از برطرف شدن مشکلات نمایشگر خود دادند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۰۹:۴۱ ۲۰ دی ۱۳۹۹
خوب شد گفتین دیگه نمیخریم