گوشی Huawei Mate X2 5G با باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپری وارد بازار می شود

گوشی Huawei Mate X2 تاییدیه را از TENAA دریافت کرده است و به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از عرضه موفقیت آمیز گوشی انعطاف پذیر Mate X، هوآوی قصد دارد نسل بعدی این محصول شگفت‌انگیز را نیز به مشتریان عرضه کند. همان‌طور که می‌دانید این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ رسما از Mate X2 رونمایی کرد و تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با آن منتشر شده است. مدارک ثبت اختراع جدیدی توسط هوآوی به ثبت رسیده که مشخصات کلیدی و شکل ظاهری این محصول را تا حدودی آشکار می کنند.


بیشتر بخوانید


گوشی Mate X2 دارای ۶ دوربین خواهد بود که دو مورد از این دوربین‌ها برای ثبت تصاویر سلفی و چهار دوربین نیز در پنل پشتی قرار دارند. علاوه بر آن، زمانی‌ که گوشی هوآوی در حالت تا شده قرار گیرد، بخشی از نمایشگر ثانویه همچنان در دسترس کاربر قرار خواهد گرفت تا اطلاعاتی از جمله اعلانات را دراختیار فرد قرار دهد.

گوشی Huawei Mate X2

اندازه صفحه نمایش گوشی تاشوی شرکت هوآوی

اطلاعات کامل مربوط به مراحل صدور گواهینامه استاندارد این گوشی هنوز منتشر نشده است. داده‌های لو رفته حاکی از آن هستند که گوشی هوشمند جدید شرکت هوآوی صفحه تاشویی به اندازه ۸ اینچ دارد. همانطور که در عکس‌های ثبت اختراع دیده می‌شود، این گوشی یک صفحه ثانویه ۴.۵ اینچی دارد. این تلفن از وجود جدیدترین چیپست Kirin 9000 بهره‌مند است و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند.

جالب است که این دسته از گواهینامه‌ها برای یک مدل معرفی نشده بی‌سابقه است. این گوشی یک مدل از گوشی‌های 5G شرکت هوآوی به حساب می‌آید. سایت TENAA چند مشخصات این گوشی را منتشر کرد و از وجود نمایشگر ۶.۵ اینچی به همراه باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپری خبر داد. این باتری برای گوشی مورد نظر بزرگ و جاگیر به نظر می‌آید اما گفته می‌شود یک باتری جدید با همین ظرفیت و با ابعاد کوچک برای محصول جدید شرکت هوآوی طراحی شده‌ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار