لیگ فوتبال فرانسه؛

موناکو ۳ - پاری سن ژرمن ۲/ بازگشت رویایی مونگاسکی‌ها با درخشش "وولاند" و فابرگاس

۲ تیم فوتبال موناکو و پاری سن ژرمن در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لوشامپیونه به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال موناکو و پاری سن ژرمن در چارچوب دومین بازی از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) به مصاف هم رفتند.

بازیکنان پاری سن ژرمن بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۲۵ مزد بازی خوب خود را گرفتند. در این دقیقه کیلیان امباپه روی پاس آنخل دیماریا اولین گل پاریسی‌ها را به ثمر رساند. ۱۲ دقیقه بعد بار دیگر امباپه از روی نقطه پنالتی دروازه موناکو را باز کرد تا شاگردان توخل با پیروزی ۲ بر صفر به رختکن بروند.

در نیمه دوم شرایط بازی کاملا متفاوت شد. شاگردان کواچ در این نیمه برای جبران نتیجه وارد زمین شده بودند. "کوین وولاند" در دقیقه ۵۲ اولین گل مونگاسکی‌ها را به ثمر رساند و ۱۴ دقیقه بعد روی پاس فابرگاس دومین گل خود را به ثمر رساند.

بازی تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه ۸۴ دیالو بازیکن موناکو را در محوطه جریمه‌ پاری سن ژرمن سرنگون کرد و یک پنالتی به سود موناکو اعلام شد و مدافع پاریسی‌ها از زمین مسابقه اخراج شد. فابرگاس پنالتی را تبدیل به گل کرد تا موناکو بازی باخته را با پیروزی شیرین عوض کند.

شاگردان کواچ با این پیروزی ۲۰ امتیازی شدند و موقتا به رده دوم جدول صعود کردند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار