برگزاری جشنواره زندگی و مقابله با کرونا

جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری با موضوع زندگی و مقابله با کرونا به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علاقمندان به شرکت در جشنواره کشوری علمی، فرهنگی و هنری با موضوع زندگی و مقابله با کرونا از ۲۵ آبان ماه تا ۲۰ آذرماه فرصت دارند آثار خود را به آدرس festivalcoronavirus@skums.ac.ir ایمیل کنند همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی www.skums.ac.ir/festivalcoronavirus مراجعه شود.

شرکت کنندگان می‌توانند پس از تکمیل فرم ثبت نام، آثار خود را حداکثر در سه قالب و از هر قالب حداکثر سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

محور‌های اصلی جشنواره شامل مدافعان سلامت در کلام رهبری، سبک آموزش در دوران کرونا، بیان تجارب از ابتلاء و درمان، اقتصاد و خانواده در کرونا، تغییر سبک زندگی با کرونا، سلامت روان و کرونا، کرونا در گذر زمان، نقش رسانه‌های جمعی در اطلاع رسانی و زندگی با کرونا، نقش مسئولیت پذیری و تعهد اجتماعی در مقابله با کرونا، نقش و امنیت شغلی و اجتماعی در زندگی با کرونا، تعهد و اخلاق حرفه‌ای مدافعان سلامت در کرونا، نقش مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، سلامت معنوی در دوران کرونا و کودکان و کرونا است.


بیشتر بخوانید 


قالب آثار ارسالی باید به صورت شعر، داستان، خاطره، دل نوشته، فیلم، کلیپ، عکس، نقاشی، پوستر، انیمیشن، کاریکاتور، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست، اپلیکیشن و خوشنویسی باشد.

تمامی آثار دریافتی در قالب یادمان جشنواره نگهداری و نمایشگاه مجازی در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ارائه می‌شود و آثار در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انعکاس داده خواهد شد.

به نفرات برتر جشنواره همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) جوایز نفیسی از طرف دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.