فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری ۳ قاتل فراری که در یکی از شهرستان‌های استان گلستان اقدام به قتل یک شهروند کرده بودند، خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ مهدی مهران فر فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر تردد ۳ نفر قاتل فراری در سطح حوزه استحفاظی شهرستان مانه و سملقان، بلافاصله موضوع با توجه به حساسیتی که داشت، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ مهدی مهران فر با اشاره به اینکه پلیس شهرستان مانه و سملقان به محض دریافت این خبر، اقدام به کنترل محور‌های ورودی و خروجی شهرستان کردند، افزود: در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور "جنگل گلستان- چمن بید" ماموران به یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

او  با بیان اینکه ماموران موفق شدند هر ۳ قاتل متواری را که به وسیله این خودرو در حال تردد بوند را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند، افزود : با توجه به اینکه یکی از متهمان که در حین درگیری با مقتول از ناحیه پا، مجروح و مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، برای مداوا به بیمارستان شهرستان بجنورد منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان در ادامه به نحوه و چگونگی درگیری منجر به قتل توسط این افراد اشاره کرد و گفت: متهمان در یکی از روستا‌های شهر "دلند" استان گلستان با استفاده از سلاح گرم با عده‌ای درگیر و در نهایت یکی از شهروندان را با ضرب گلوله به قتل رسانده و فرد دیگری را نیز به شدت مجروح می‌کنند.

او  با بیان اینکه متهمان بلافاصله از محل درگیری به مقصد استان‌های جنوبی متواری می‌شوند، گفت: با سرعت عمل پلیس مانه و سملقان این افراد در محور"جنگل گلستان- چمن بید" دستگیر و در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.