بیانیه هیئت مدیره تراکتور درباره اظهارات علیپور

هیئت مدیره باشگاه تراکتور با صدور بیانیه‌ای به اظهارات اخیر مدیرعامل سابق این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هیئت مدیره باشگاه تراکتور طی بیانیه‌ای به اظهارات غیرمتعارف محمد علیپور که در اینستاگرام منتشر شده واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: "بنا نداشتیم که در این مقطع به حواشی تغییر مدیریت باشگاه واکنشی داشته باشیم. طی روز‌های گذشته براساس اصول اخلاقی و حرفه‌ای سکوت اختیار کردیم تا تراکتور ضمن حفظ آرامش با کمترین حاشیه از این مرحله عبور کند، اما اظهارات شب گذشته علیپور ما را بر آن داشت که صرفاً جهت تنویر افکار عمومی مواردی را به اطلاع هواداران پرشور خود برسانیم.

در ادامه عنوان شده است: اختلاف نظر در هر مجموعه وجود دارد. طبیعی است که کل مجموعه باید براساس سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مالک و هیئت مدیره حرکت کند و به تبع خارج شدن از این ریل، تبعات جبران ناپذیری را به همراه دارد. مسلماً مالک و هیئت مدیره صلاح امور را به جهت سرمایه گذاری کلان صورت گرفته از لحاظ مادی و معنوی، بهتر از همه می‌دانند و اگر تاکیدی برای اجرای یک امر وجود دارد، قطعاً از تمامی جوانب بررسی و سنجیده شده و به بیانی دیگر نیاز به دایه مهربان‌تر از مادر نیست.

ضمن قدردانی از زحمات علیپور بار دیگر تاکید می‌شود که برای تمامی موارد مطرح شده از سوی او جواب‌های مستند وجود دارد، اما صرفاً به خاطر حفظ آرامش تیم و دوری از حاشیه در این مقطع همچنان در موضع سکوت می‌مانیم. باشد که سایر عزیزان نیز با رعایت اخلاق، به این سکوت ما احترام قائل شوند. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار