مناطق حاشیه‌ای اهواز و کارون نیازمند توجه ویژه‌تری هستند

استاندار خوزستان گفت: مناطق حاشیه‌ای اهواز و کارون نیازمند توجه ویژه‌تری هستند و از مردم می‌خواهم با تمام تلاش یکدیگر را به همکاری در رعایت محدودیت‌های کرونایی توصیه کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: با همکاری همه نهاد‌ها از جمله فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج، نیروی انتظامی و ... اعمال محدودیت‌های کرونایی به ویژه در ۲ شهرستان قرمز یعنی اهواز و کارون خوب پیش رفته است اما مناطق حاشیه‌ای اهواز و کارون نیازمند توجه ویژه‌تری هستند.

او با بیان اینکه مردم با سیاست‌هایی که در حوزه محدودیت کرونایی اتخاذ شده همراهی کنند و در مسیر این تصمیمات گام بردارند تا بتوانیم رفتار‌های موذیانه این ویروس را کنترل کنیم، افزود: در شهرستان‌های نارنجی و زرد در خوزستان نیز که دستور العمل‌های خاص خود را داشتند اقدامات لازم صورت گرفته است.

شریعتی بیان داشت: با اجرای محدودیت‌ها سرعت بخشیده شود و شیب کاهشی پیدا کند، اما رسیدن به این مرحله نیازمند جدیت همه در این امر است و در طول ۲ هفته آینده باید همان گونه که با جدیت آغاز شده، این جدیت ادامه داشته باشد نه این که در چند روز آینده نسبت به این محدودیت‌ها بی‌توجهی شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.