خردمند مطرح کرد؛

برگزاری کلاس‌های مجازی ترافیکی با همکاری پلیس راهور

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱ تهران گفت: کلاس‌های مجازی ترافیکی با همکاری پلیس راهور با موضوعات قوانین عبور و مرور و آشنایی با عواقب تخلفات رانندگی برگزار شد.

محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات این منطقه در هفته ایمنی در حمل و نقل، اظهار کر: این منطقه با ۲ منطقه راهور و ۳ یگان بزرگراهی راهور در تعامل است و بیش از ۲۰ جلسه با ماموران راهور و بیش از ۵۰ مورد جهت شناسایی نقاط حادثه خیز و ارتقای ایمنی بازدید میدانی با پلیس راهور داشتیم، در این بازدید‌ها بیش از ۳۰ نقطه حادثه خیز شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها اقدام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱ تهران افزود: در خصوص ارتقای ایمنی نسبت به نصب بنر و پوستر‌های آموزشی در سطح منطقه اقدامات لازم انجام شد. با اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح و با هماهنگی پلیس راهور نسبت به ایجاد ۲۰ سرعت‌گیر در سطح منطقه اقدام شد. بیش از ۱۰۰ هزار متر خط کشی محوری در معابر منطقه داشتیم.

وی بیان کرد: نزدیک به ۳۰۰ مورد اجرای نوشتار و خطوط اتوبوس داشتیم، در خصوص نصب و نگهداری بیش از ۶ هزار علائم ترافیکی و ۵ هزار متر گاردریل و نرده اقدام کردیم. در ۱۰ نقطه منطقه اصلاح هندسی داشتیم؛ با توجه به وجود بیماری کرونا، کلاس‌های آموزشی ترافیکی به صورت مجازی با همکاری پلیس راهور با موضوعات قوانین عبور و مرور و آشنایی با عواقب تخلفات رانندگی برگزار شد.

خردمند یادآور شد: از شهروندان می‌خواهیم اگر مواردی می‌بینند که نیاز به ایمن سازی و رفع نقص معبر مورد نظر دارد حتما از طریق سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ به ما اطلاع دهند که در اسرع وقت نسبت  به اصلاح آن‌ها اقدام کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار