بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲ آذر؛

بازیگران «قهوه تلخ» در متروی تهران/ واکنش آقای بازیگر به قیمت های عجیب و غریب کپسول اکسیژن

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

علیرضا آرا، بازیگر سینما و تلویزیون که این شب‎ها در سریال « ازسرنوشت» شبکه دو  سیما نیز ایفای نقش می‎کند با انتشار تصویری از خود در پشت صحنه این سریال نوشت:

"ترسيده اي؟
از كه؟
از جهان؟
من جهانت
از گرسنگي؟
من گندمت
از بيابان؟
من بارانت
از زمان؟
من كودكيت
از سرنوشت؟
من هم از سرنوشت مي ترسم...
«محمد‌ماغوط»
عکس:محمدرضا خان‌میرزایی

بازیگر از سرنوشت

 

عباس جمشیدی فر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در واکنش به افزایش بی رویه قیمت کپسول اکسیژن با توجه به نیاز جدی بیماران کرونایی و غیره به آن، پستی انتقادی را در صفحه‌اش منتشر کرده و نوشته است:

"نَفَس فروشی ،، !!!
دنیای عجیبی شده .! قیمت کپسول اکسیژن هر چند ساعت تغییر میکنه!!
امروز روز عجیبی بود روزی که درگیر یک بیمار کرونایی که سطح اکسیژنش زیر ٨٠باشه هم عجیبه هم دردناک! دردناکتر وقتی میشه که مردمی که به خاطر شرایط اقتصادی احساس تنهایی میکنند حالا به خاطر وجود یک ویروس تنهاتر هم شدن ! از طرفی وقتی میبینی که قبل از کرونا کپسول اکسیژن قیمت مشخصی داشت ولی الان به خاطر متقاضی زیاد قیمتش معلوم نیست،. ‌و اون دوست عزیز که کپسول اکسیژن میفروشه یا اجاره میده قیمتش رو ۲ برابر یا ۳ برابر هر ۲ هفته (۹۰۰ هزار تومن) کرده تازه میفهمی چقدر مردم تنهایی هستیم و چقدر میتونیم از هم وحشت داشته باشیم! آدمهایی که با نَفَس مردم کاسبی میکنن! دوست محترم.،! آقای نَفَس فروش! اون کسی که میاد کپسول اکسیژن از شما بخره یا اجاره کنه تخت تو بیمارستان دولتی پیدا نکرده بیمارستان خصوصی هم ۵۰ میلیون پول میگره تا مریض بستری کنه! پول نداره مریضشو ببره بیمارستان .،! مجبوره کپسول اکسیژن یا بخره یا کرایه کنه ! چرا رحم نداری!؟ چجوری دلت میاد ۳ برابر نَفَس یه مریضو بفروشی!؟ چجوری دلت میاد تو خونت سر سفره بشینی غذا بخوری ؟ اصلا وجدان داری ؟
"

قیمت کپسول اکسیژن

 

المیرا شریفی مقدم، مجری و اخبارگوی تلویزیون با انتشار تصویری از خود با ماسک در صفحه اینستاگرامش از مردم خواست مراقب سلامتی خود و دیگران باشند.

"دنیا زیبا می شود اگر به اندازه تمام قطرات باران، برای یکدیگر آرزوهای خوب داشته باشیم.
مراقب سلامتیتون باشید.محدودیت ها رو رعایت کنیم
"

المیرا شریفی مقدم

 

مرجان سپهری، هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر با انتشارعکسی مربوط به سریال «ساختمان پزشکان»، ضمن خدا قوت به کادر درمان از مردم خواست از خانه خارج نشوند.

"بچه هاى كادر درمان واقعاً و واقعاً و واقعاً خسته نباشيد ... اگر ديديد كسى گوش به حرفتون نميده و بازم اين روزا بى جهت مياد بيرون بگيد من درستش كنم"

بازیگر سریال ساختمان پزشکان

 

محمد علیزاده، خواننده شناخته شده موسیقی سبک پاپ تصویر جدیدی از خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

محمد علیزاده

 

برزو ارجمند، چهره شناخته شده عرصه هنر، تصویر جالبی از حضور بازیگران قهوه تلخ در ایستگاه متروی قیطریه را در صفحه‌اش منتشر کرد.

عوامل قهوه تلخ

سیدبشیر حسینی، از داوران مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» ، تصویری از نماز خواندن روحانی تبریزی بر پیکر مادرش را در استوری اینستاگرام منتشر کرد.

استوری سید بشیر حسینی

 

به دنبال درگذشت حجت الاسلام محمدحسن راستگو، روحانی معروف، پژوهشگر فقه، اصول، تعلیم، تربیت و کارشناس مذهبی تلویزیون که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت‌های بسیار مفیدی داشت، برخی از هنرمندان پست و استوری‎هایی را در صفحه خود به اشتراک گذاشتند که در ادامه، برخی از آن‌ها را مشاهده می‎کنید.

مسعود ده نمکی، کارگردان سینما و تلویزیون:

فوت حجت الاسلام راستگو

 

سعید کریمی، بازیگر و دستیار کارگردان:

فوت حجت الاسلام راستگو

 

محمد مسلمی، از عموهای فیتیله‌ای، مجری و بازیگر حوزه کودک و نوجوان:

فوت حجت الاسلام راستگو

 

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
بهترین روحانی بود واقعا حاج اقا راستگو