پمپئو: کشور‌های منطقه خطر ایران را درک کرده‌اند!

وزیر خارجه آمریکا در چارچوب مواضع خصمانه خود علیه کشورمان مدعی شد کشور‌های منطقه به درک خطرات ناشی از اقدامات ایران رسیده‌اند.

به گزارش   گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه قوات البنانیه، وزیر خارجه آمریکا در روز‌های پایانی حضور خود در دولت دست از اتهام زنی‌های بی اساس علیه جمهوری اسلامی ایران برنمی دارد.

مایک پمپئو که در آخرین دوره گری منطقه‌ای خود در خاورمیانه به سر می‌برد، در اظهاراتی گزاف مدعی شد کشور‌های منطقه «خطر» ناشی از اقدامات ایران را درک کرده اند.

وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه کشور‌های عربی دیگری در صف سازش ننگین با رژیم صهیونیستی قرار دارند، در اظهاراتی مضحک مدعی شد واشنگتن به تلاش‌های خود برای ایجاد صلح در منطقه ادامه خواهد داد.

پمپئو این را نیز به مدعاهایش افزود: ما به توجه به خطر ایران به دنبال دستیابی به صلح در منطقه هستیم و اقداماتی که در دولت‌های پیشین آمریکا در تعامل با مسائل منطقه صورت گرفت، را ادامه می‌دهیم.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه ادعاهایش که دیگر تازگی ندارد، گفت: کشور‌های منطقه خطر مشترکی که ایران موجب می‌شود، را درک کرده اند.

در حالی که به نظر می‌رسد دولت روی کار در واشنگتن روز‌های پایانی خود در قدرت را می‌گذارند، رئیس جمهور و وزیر خارجه آن دست از رویکرد خصمانه خود علیه ایران برنداشته و هر روز ادعا و اتهام تازه‌ای را علیه این کشور عنوان می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
تو اول بهتره مخ تو به کار بیاندازی بعد نظر بدیپمپئوی خبیث...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
جناب مایک پخپئو ایران خطری بالفعل برای آمریکا بوده و خواهد بود تو نیز بعد از چند روز به گورستان تاریخ خواهی پیوست .
آخرین اخبار