رافت: گل محمدی از شرایط موجود گلایه‌مند است / بازیکنان جدید پرسپولیس عصای دست سرمربی هستند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت توضیحاتی را ارائه کرد.

پایان رافت، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اخراج گل محمدی در پایان بازی با صنعت نفت آبادان گفت: به هر حال شرایط  تیم پرسپولیس بعد از لیگ قهرمانان آسیا خوب پیش نرفته  و پولی به این باشگاه تزریق نشده است ؛ همین موضوع باعث شده که گل محمدی از وضعیت موجود گلایه‌مند و ناراحت باشد. به نظرم گل محمدی دلهره داشت که زحمات تیمش با اشتباهات داوری هدر برود و به همین دلیل به توپ ضربه زد؛ باید به او حق بدهیم.

او ادامه داد: امیدوارم گل محمدی در آینده، رفتار خود را کنترل کند و تیمش  بازی‌های بعدی را با پیروزی پشت سربگذارد. بازیکنان پرسپولیس در چند پست می‌توانند بازی کنند و در بازی‌های بعدی می‌توانند عصای دست گل محمدی باشند.

پرسپولیس به خواسته خود برابر صنعت نفت آبادان رسید 

رافت درباره پیروزی پرسپولیس برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم پرسپولیس قصد داشت که  ۳ امتیاز این بازی را به دست آورد تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد، به خواسته خود رسید و  برد با ارزشی را به دست آورد.

او ادامه داد: کیفیت زمین ورزشگاه آزادی مساعد نبود و همین موضوع باعث شد که بازی افت کند و سطح کیفی ۲ تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان پایین بیاید.

رافت درباره عملکرد تیم صنعت آبادان گفت: تیم صنعت نفت آبادان، بازیکنان جدیدی جذب کرده و به طور کلی این تیم آبادانی نسبت به گذشته تغییر کرده است و زمان می‌برد تا بازیکنان این تیم با یکدیگر هماهنگ شوند. البته بازی چندان با کیفیتی ندیدیم و تنها پرسپولیس به هدف خود دست یافت.

رافت: گل محمدی از شرایط موجود گلایه مند است / بازیکنان جدید پرسپولیس عصای دست سرمربی هستند

بازیکنان جدید پرسپولیس عصای دست گل محمدی خواهند بود 

پیشکسوت پرسپولیس درباره جدایی بازیکنانی مانند خلیل زاده، علیپور و ترابی از پرسپولیس گفت: آن‌ها بازیکنان باکیفیتی بودند، اما نفرات جایگزین، تاکنون عملکرد خوبی داشتند. عیسی آل کثیر با گلزنی باعث شد که پرسپولیس فینالیست آسیا شود. متاسفانه آل کثیر تا فروردین ماه ، قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود. علاوه بر این، بازیکنان جدید به پرسپولیس خیلی کمک کرده‌اند و در طول فصل هم عصای دست سرمربی خواهند بود. 

مهدی‌خانی، بازیکن باکیفیتی است 

او بیان کرد: یحیی گل محمدی به دنبال دفاع وسط بود تا اگر بازیکنی مصدوم  یا محروم شد،  در نهایت بتواند از بازیکن دیگری استفاده کند؛ اما او در جذب مدافع ناموفق بود. البته تیم پرسپولیس مهدی‌خانی را با قرارداد ۲ ساله به خدمت گرفته که بازیکن باکیفیتی است و این موضوع بستگی به کادر فنی دارد که  چگونه از او بازی بگیرند. من چند بازی مهدی‌خانی را در تیم ملی امید مشاهده کرده‌ام که از کیفیت خوبی برخوردار بود.

قرار دادن بند فسخ قرارداد چه معنایی دارد؟ 

رافت درباره این که مهدی‌خانی با پرداخت ۱۰۰ هزار دلار می‌تواند از پرسپولیس جدا شود، گفت: من چنین موضوعی را نشنیده‌ام، اما اگر واقعیت داشته باشد، چرا مسئولان بندی در قرارداد بازیکن می‌گذارند تا بتواند از تیمش جدا شود؟ من از این مسئله سر در نمی‌آورم که چرا بند فسخ قرارداد می‌گذارند؛ چون ۱۰۰ هزار دلار در قبال مبلغی که بازیکن دریافت می‌کند، پولی نیست. امیدوارم مسئولان ورزش در طول فصل به پرسپولیس کمک کنند.

تیم فولاد  باکیفیت تر از سایر تیم های لیگ برتری است 

پیشکسوت پرسپولیس درباره مدعیان قهرمانی در لیگ بیستم فوتبال گفت: هر ساله ۴- ۵ تیم مدعی قهرمانی هستند، اما امسال به علت شیوع ویروس کرونا تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و تراکتور که دارای طرفداران زیادی هستند باید در ورزشگاه خالی از تماشاگر بازی کنند و بازی بدون تماشاگر سخت است. البته در این ۲ بازی اخیر، تیم فولاد را با کیفیت‌تر از سایر تیم‌ها دیده‌ایم.

او افزود: باید به تیم سپاهان زمان داد تا  بازیکنان این تیم با سیستم محرم نویدکیا،  سرمربی جوان خود هماهنگ شوند. تیم پرسپولیس  ۴ مرتبه قهرمان پیاپی لیگ برتر فوتبال شده  و امسال هم جزء مدعیان قهرمانی است. تیم استقلال هم همیشه مدعی قهرمانی بوده و امسال هم تیم خوبی است. تیم تراکتور هم با هدایت منصوریان برای قهرمانی می‌جنگد.

رافت در پایان گفت: اگر پول به باشگاه پرسپولیس ترزیق شود، در آن صورت تیم  متفاوتی را  در بازی‌های آینده مشاهده می‌کنیم. انتظارات از پرسپولیس  زیاد است و باید به این تیم  کمک کنیم تا سرخپوشان بازی خوبی در فینال آسیا  ارائه بدهند و جام قهرمانی را به دست آورند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.