هوای استان مرکزی تا روز چهارشنبه روند کاهشی خواهد داشت.

فلاح زاده کارشناس هواشناسی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: دمای کمینه هوای استان از امروز روند کاهشی خواهد یافت و تا روز چهارشنبه بین ۳ تا ۵ درجه کاهش خواهد یافت.

فلاح زاده افزود: بررسی‌ها حاکی از عبور تدریجی سامانه بارشی فعلی از استان مرکزی است که طی ساعات آتی احتمال رگبار‌های پراکنده در برخی از نقاط بویژه مناطق شمال و شرق استان دور از انتظار نیست.

او اضافه کرد: همچنین با عبور یک موج ناپایدار ضعیف و کم دامنه از شمال کشور در روز دوشنبه احتمال رگبار‌های خفیف در نوار شمال استان بویژه مناطق کوهستانی این ناحیه دور از انتظار نمی‌باشد.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی بیان کرد: بر اساس خروجی فعلی مدل‌های پیش بینی، سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه استان مرکزی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

هواشناسی کشوری هم آسمان تهران را ابری همراه با مه رقیق گاهی بارش پراکنده و در بعد از ظهر و شب نیمه ابری پیش بینی کرده است.

بر این اساس این پیش بینی شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، اصفهان، یزد کرمان و خراسان جنوبی بارش‌ها خواهند داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.