فرجود:

وجود بیش از ۲ میلیون مخاطب فعال در سامانه تهران من

مدیرعامل سازمان فناوری شهرداری تهران گفت: در سامانه تهران من، شهرداری تهران نزدیک به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مخاطب داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در گفت‌وگو با برنامه «تهران ۲۰»، اظهار کرد: سعی کردیم بسیاری از کار‌های شهروندان را غیر حضوری انجام دهیم؛ به طور مثال در گذشته  مردم مشکلات خود را از طریق سامانه ۱۳۷ به صورت تلفنی بیان می‌کردند، اما در حال حاضر می‌توانند با مراجعه به سایت «تهران من» مشکلات خود را به صورت برخط مطرح کنند. در شهرداری تهران برای پرداخت عوارض دیگر نیاز به حضورنیست.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با بیان اینکه در سامانه تهران من شهرداری تهران نزدیک به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مخاطب داریم، افزود: پوشه الکترونیک در حوزه شهرسازی برای شهروندان ایجاد کردیم و شهروندان آخرین وضعیت کار‌های ساخت و ساز خود را در سامانه‌های مشخص می توانند  مشاهده کنند.

وی افزود: برای تاکسی‌ها  نیز برای اینکه پول خرد را حذف کنیم؛ پروژه‌ای شروع کردیم  که پرداخت اینترنتی به صورت کامل باشد و  با همکاری بسیاری از شرکت‌های خصوصی بارکد مشخص و یکپارچه در این رابطه طراحی کردیم. اپلیکشن جمع آوری پسماند خشک و‌ تر نیز یکی از اقدامات الکترونیکی برای کاهش رفت و آمد‌ها به شمار می‌رود.

فرجود خاطرنشان کرد: در شهرداری تمام مکان‌هایی که ارائه خدمات می‌کنند پاسخگو و برقرار هستند. در شهر هوشمند برنامه ویژه‌ای برای کسب و کار‌ها داشتیم؛ در شهرداری تمام بخش‌ها درگیر هستند تا بیشتر به مردم ارائه خدمات دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار