هلال احمر به آسیب دیدگان از بارندگی گناوه کمک کرد

گروه‌های عملیاتی هلال احمر به آسیب دیدگان بارندگی و سیلاب امروز در شهرستان گناوه کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی بارش شدید باران و همچنین سرازیر شدن آب‌های بالادستی کوه‌های همجوار در شهرستان گناوه، نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به کمک آسیب دیدگان شتافتند.

هلال احمر بوشهر به آسیب دیدگان از بارندگی کمک کرد

غلامرضا حاجیانی افزود: روستا‌های شول، کمالی، چشمه، کلر، احمدحسینی، از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه به دلیل بارش سیل آسای باران دچار آبگرفتگی و قطع راه‌ دسترسی شدند که سه گروه ارزیاب و عملیاتی جمعیت هلال احمر این شهرستان، در محل حضور پیدا کردند.

او ادامه داد: در سه روستا مشکل خاصی ایجاد نشده بود و در دو روستای دیگر به آسیب دیدگان ناشی از این سیلاب امدادرسانی و اقلام زیستی امدادی میان ساکنان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: همچنین به دلیل بالا آمدن سطح آب در جاده گناوه به برازجان در محدوده روستای چهارروستایی از توابع شهرستان گناوه، گروه‌های نجات هلال احمر این شهرستان در محل حاضر شدند و به خودرو‌های گرفتار در سیلاب کمک کردند.

هلال احمر بوشهر به آسیب دیدگان از بارندگی کمک کرد

منطقه شمال استان بوشهر به علت سر ریز شدن آب‌های بالادستی از رشته کوه زاگرس همواره دچار آبگرفتگی و سیلاب در فصول پاییز و زمستان می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.