کاهش تعداد بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از کاهش تعداد بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا و ترخیص ۲۵ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های جنوب غرب خوزستان خبرداد.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:خوشبختانه دیروز تعداد بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا کمتر از موارد ترخیص بوده است بطوریکه ۲۵ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های منطقه ترخیص شده اند.

او افزود:دیروز نیز ۱۷ نفر مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان شناسایی شده اند که ۱۵ نفر مربوط به آبادان، ۱ نفر خرمشهر و ۱ نفر نیز مربوط به شادگان هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه دیروز نیز متاسفانه یک نفر فوتی در خرمشهر داشته ایم تصریح کرد: بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های منطقه ۱۲۱ نفر است.

سلمان زاده در پایان با اشاره به اینکه افراد دارای بیماری زمینه‌ای، سالمندان و افراد چاق بیشتر در معرض مرگ و میر و ابتلا به ویروس کرونا هستند اضافه کرد: از تمامی شهروندان خواهشمندم تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

بیمارستان طالقانی آبادان محل بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان می باشد.

 آزمایشگاه تخصصی مولکولی تست کووید ۱۹ با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با مشارکت منطقه آزاد اروند در آبادان احداث شده است.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.