کارگروه تخصصی فینال آسیایی پرسپولیس شروع به فعالیت کرد

کارگروه متفاوت و سازمان‌یافته‌ای برای پشتیبانی از تیم فوتبال پرسپولیس توسط مدیران این باشگاه تشکیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کارگروهی به ریاست جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه و با عضویت معاونت اجرایی، مدیر بین‌الملل، مدیر مالی، مدیر روابط عمومی، مدیر اداری و پشتیبانی، مدیر ورزشی و کادر پزشکی باشگاه و همچنین با همکاری بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال برای ایجاد فضای حمایتی و پشتیبانی کامل از پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

در اولین جلسه، تمامی جوانب کار برای پشتیبانی، اعزام نفرات، حل مشکلات سفر به دوحه، تعیین بهترین شرایط اسکان، تمرین و تغذیه، ایجاد زمینه‌های پیشتیبانی و حمایت رسانه‌ای از تیم و... مورد بررسی قرار گرفت و وظایف بین افراد و مسئولان هر گروه تقسیم شد.

قرار است جلسات این کارگروه به صورت هفتگی ادامه یابد و اقدامات صورت گرفته توسط هر بخش، در جلسه بعدی قرائت شود.

برنامه‌ریزی‌های گسترده و کامل در این کارگروه، می‌تواند زمینه موفقیت تیم در قطر با حمایت قاطعانه مدیران باشگاه از مربیان و بازیکنان تیم را فراهم کند و نگرانی هواداران را به حداقل برساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهراد
۱۰:۱۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
خدا رو شکر
انشاالله قهرمان اسیاییم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
تو زمین که تخصص ندارند، طبق معمول کارگروه تخصصی در بیرون زمین، دنبال لابی و ... هستن
Iran (Islamic Republic of)
مهراد
۱۰:۱۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
تو زمین تخصص ندارن؟
چرا همه جا شما کیسه کشا نظر میدین
برین به فکر کادر فنی هوشمندتون باشین که به جای بازیکن مصدوم تو زمین بازیکن نفرستاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
تو راست میگی تو زمین تخصص ندارند ولی 4 قهرمانی متوالی تو لیگ برتر دارند و 2 فینال و 1 نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رو تو 4 سال اخیر دارند با وجود خروج کلی بازیکن از تیمشون که باهاش میشه یه تیم ملی تشکیل داد بازم شخصیت قهرمانی دارند دنبال بهانه تراشی و هوچی بازی هم نیستند به این میگند حرف داخل زمین بعد یه تیمم هست که داور برای تیمش ضایع ترین پنالتی رو به اشتباه گرفت برای توجیه شکستشون به پنالتی های سالمی که دارو برای بقیه تیمها گرفته گیر میدند
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۱:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
یک چوپان اگر گوسفندی از گله کم شود خیلی سریع متوجه میشود ولی بازیکن شما ( دانشگر ) 15 دقیقه بیرون بود و کادر شما هیچکدام متوجه این موضوع نبودند و سرمربی شما فقط بلده فوحش ناموسی به تیم حریف بده ... شما چطور روتون میشه درباره سرورتون سخن بگید . رو نیست ماهی تابه است ولله .