اجرای محدودیت‌های کرونایی با محوریت ۲۰ محله در خوی

فرماندار خوی از اجرای محدودیت‌های کرونایی با محوریت ۲۰ محله در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین عباسی فرماندار خوی با اشاره به آغاز محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان همزمان با سراسر کشور گفت: به منظور صیانت از سلامت مردم، این شهر به ۲۰ محله تقسیم شده تا با مشارکت بیشتر شهروندان، محدودیت‌ها با محوریت محلات به اجرا در آید.

عباسی افزود: هشت تیم متشکل از نهاد‌های اجرایی مرتبط بر اجرای این محدودیت‌ها نظارت و با متخلفان طبق دستورالعمل‌ها برخورد می‌کنند.

 فرماندار خوی با قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی و مسوولان خوی اضافه کرد: مردم این شهرستان در روز‌های اخیر برای قدردانی از زحمات کادر درمانی به محدودیت‌هایی که آغاز شده، عمل و فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده اند.

او اظهار کرد: تمام اصناف و بازاریان جز مشاغل ضروری و پشتیبانی کننده موادغذایی و مراکز درمانی و کلینیکی و اورژانسی و مشاغل گروه یک، در خوی تعطیل است و از ورود خودرو با پلاک غیربومی به خوی ممانعت می‌شود.

عباسی ادامه داد: طبق بررسی‌ها در روز‌های نخست اجرای طرح محدودیت‌های جدید، همراهی بسیار خوبی از سوی شهروندان به ویژه اصناف ایجاد شده و این طرح، رضایتبخش بوده است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.