بازیکن تیم فوتبال سایپا:

هدفم رسیدن به تیم ملی است/در هر بازی سایپای جدیدی را خواهید دید

فریبرز گرامی، بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت:هدفم رسیدن به تیم ملی و تلاش برای سایپا در جهت کسب بهترین جایگاه در جدول لیگ است.

فریبرز گرامی، بازیکن تیم فوتبال سایپا، در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمرین در کنار ابراهیم صادقی،سرمربی تیم سایپا گفت: به نظرم، تفکرات کادر فنی تیم بسیار جدید است و ما سبک بازی خوبی را زیر نظر سرمربی تیم دنبال می‌کنیم. در سال جاری، هفته به هفته توانایی‌های ما بیشتر می‌شود و ان‌شاءالله با برگزاری هر بازی، سایپای بهتری را نظاره گر خواهید بود.

او افزود: تمام هدفم این است که امسال به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شوم، رتبه خوبی را هم با تیم سایپا در جدول کسب کنیم و علاقه مند هستم به آرزوهایم برسم.

گرامی درباره بازی تیمش برابر تیم نساجی مازندران گفت: نساجی تیم بسیار خوب، جوان و یک دستی است، اما ما هم تیم سایپا هستیم و با قدرت زیر نظر کادر فنی در خانه خودمان به دنبال کسب ۳ امتیاز برابر حریف هستیم.

بازیکن سایپا درباره بازی برابر نفت توضیح داد: برابر نفت مسجد سلیمان بازی خوبی انجام دادیم، اما در نیمه اول تمرکز کافی نداشتیم و متاسفانه گل دریافت کردیم، ولی در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و به گل رسیدیم. دفاع ۱۱ نفره حریف، کار را برای ما سخت کرده بود، اما کسب یک امتیاز بیرون از خانه به ما کمک زیادی می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار