توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از توزیع بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی در استان در قالب طرح سازمان اوقاف و امور خیریه ویژه هفته بسیج تا سالروز شهادت شهید سلیمانی خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدحسین بلک  با اشاره به اینکه با شیوع بحران کرونا اجرای طرح‌های کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند در قالب طرح‌های مختلف از جمله شمیم حسینی، اجرای امینانه نیات واقفان و … اجرایی شده است، اظهار داشت: در جدیدترین دستورالعمل سازمان اوقاف و امور خیریه نیز اجرای طرح ویژه «شهید سلیمانی» در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه در قالب اجرای طرح ویژه «شهید سلیمانی» تأمین اقلام مورد نیاز بهداشتی، معیشتی، وسایل گرمایشی و پوشاک در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: در این زمینه بقاع سطح یک و دو استان‌ها موظف به اجرای این طرح شده‌اند که در استان اصفهان ۱۳ بقعه سطح یک و ۳۶ بقعه سطح دو مجری این طرح هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در قالب اجرای طرح ویژه «شهید سلیمانی» ۱۵ هزار بسته معیشتی از سوی ادارات اوقاف تأمین و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد، اضافه کرد: زمان اجرای این طرح از اول آذرماه همزمان با آغاز هفته بسیج تا ۱۳ دی ماه سالروز شهادت شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است.
 


داروی امام موسی کاظم (ع) بین نیازمندان توزیع می‌شود



او با بیان اینکه در کنار توزیع بسته‌های معیشتی داروی امام موسی کاظم (ع) که مورد تأیید وزارت بهداشت است، نیز توزیع می‌شود، اضافه کرد: توزیع تصویری از شهید سلیمانی و دعای هفتم صحیفه سجادیه نیز در این بسته‌ها قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است، اضافه کرد: این هزینه از محل درآمد موقوفات مرتبط، موقوفات متعذر المصرف، موقوفات مجهول‌المصرف، مشارکت متولیان موقوفات غیرمتصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان، اجرای نیات اطعام، خیرات و مبرات، اعانات و کمک به فقرا، لباس و پوشاک مساکین و نیازمندان است.
منبع: مهر
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.