سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد؛

سرقت کارتن‌های لوازم یدکی از جلوی مغازه‌های سطح بازار

سرهنگ کاکاوندی از دستگیری سارقی خبر داد که با پرسه زنی در بازار تهران اقدام به سرقت کارتن‌های لوازم یدکی از جلوی درب مغازه‌ها می‌کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: به دنبال وصول پرونده‌های متعدد با موضوع سرقت از مغازه‌های لوازم یدکی در محدوده خیابان‌های اکباتان و ملت طی ماه‌های اخیر و ثبت شکایات در کلانتری ۱۰۹ بهارستان حسب دستور مقام قضایی پرونده‌های مربوطه جهت رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پایگاه هفتم پلیس آگاهی واصل شد.

سرهنگ کاکانوندی افزود: کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت اماکن و مغازه پایگاه با حضور در محل‌های سرقت و بررسی دوربین‌های مداربسته و تحقیقات میدانی، در نهایت موفق شدند تصاویر فردی حدود ۳۵ ساله که از غفلت کسبه سوء استفاده کرده و در فرصت مناسب اقدام به سرقت کارتن‌های لوازم یدکی از جلوی مغازه‌های سطح بازار می‌کرد را به دست آورند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در راستای کشف جرم و دستگیری سارق جلساتی با ماموران تجسس کلانتری برگزار شد و ضمن در اختیار قرار دادن تصویر سارق نسبت به توجیه واحد‌های گشتی در خصوص ساعات و نحوه ارتکاب سرقت اقدام شد که سرانجام سارق به اسم یوسف حین سرقت توسط ماموران گشت کلانتری دستگیر و تحویل پایگاه هفتم شد.

یوسف که از سارقان حرفه‌ای و دارای سوابق متعدد سرقت بود در بازجویی ابتدا منکر بزه انتسابی شد، لیکن پس از مواجهه با ادله به دست آمده از صحنه‌های جرم لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب بیش از ۱۵ فقره سرقت و فروش اموال به فردی به نام جمشید که دارای مغازه‌ای در خیابان کمیل بوده معترف شد.

سرهنگ کاکاوندی گفت: در ادامه تحقیقات با توجه اعتراف یوسف به جرم سرقت و لو دادن مالخر کارآگاهان بلادرنگ با هماهنگی مقام قضایی به آدرس جمشید اعزام شدند و در بازرسی از انبار مغازه مقادیر زیادی دیسک و صفحه، لنت و لوازم یدکی خودرو‌های مختلف که سارق ابراز می‌داشت همان اموال سرقتی است را کشف کردند.

با انتقال مالخر به پایگاه و پس از بازجویی‌های تکمیلی، به بزه انتسابی اعتراف کرد و اظهار داشت بابت خرید اموال چند میلیون تومان به یوسف پرداخت کرده است.

سرپرست پایگاه هفتم پلیس آگاهی در پایان گفت: حسب دستور مقام قضایی محل‌های سرقت در خیابان‌های ملت و اکباتان توسط کارآگاهان شناسایی و اموال مکشوفه به مالباختگان مسترد شد. متهمان نیز با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شده و شناسایی سایر شکات کماکان در حال پیگیری و اقدام است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، سرقت اموال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار