معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز از برگزاری کارگاه حرکات اصلاحی و بهداشت حرکتی در قالب پروژه کوچ به صورت مجازی خبر داد.

کعبی نسب معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارگاه حرکات اصلاحی و بهداشت حرکتی در قالب پروژه کوچ تمریناتی جهت تقویت عضلات و مفاصل جهت بر طرف نمودن درد‌های ناشی از ضعف عضلات وبهداشت حرکتی نا مناسب و پیشگیری از مشکلات ناشی از این درد‌ها به شرکت کنندگان ارائه شد.

او افزود: بهداشت حرکتی مسئله بسیار مهم و تاثیر گذار در سلامت زندگی افراد است و تغییر سبک زندگی افراد و خانه نشینی در دوران کرونا این مشکلات را بیشتر از قبل کرده، بنابراین آموزش بهداشت حرکتی به افراد میتواند بخش زیادی از این مشکلات را برطرف کند.

کعبی نسب در ادامه بیان داشت: در این کارگاه ابتدا ظهیری کارشناس مسئول تربیت بدنی توضیحاتی در خصوص کارگاه ارائه و سپس کرد مدرس این کارگاره در مورد مشکلات جسمانی به وجود آمده در دوران کرونا برای دانش آموزان و والدین و همچنین حرکات اصلاحی مربوط به رفع این مشکلات و رفتار‌های حرکتی نامناسب در منزل، مطالبی را بیان کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: آموزش حرکات اصلاحی جزو سند تحول بنیادین و پروژه کوچ طرح وزارتی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.