به مناسبت هفته بسیج انجام شد:

برگزاری مسابقه فوتبال جام شهدای ناوچه کنارک ویژه بسیجیان نونهال و نوجوان

مسابقه فوتبال جام شهدای ناوچه کنارک ویژه بسیجیان نونهال و نوجوان منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی منطقه سوم نبوت نداجا ؛ همزمان با هفته بسیج و ایام گرامی داشت افتخارات لشکریان مخلص خدا مسابقات فوتبال جام شهدای ناوچه کنارک ویژه نونهالان بسیجی پایگاه شهید میر حسینی شهرک شهید مولایی منطقه سوم نبوت نداجا برگزار شد.

این مسابقه با حضور امیر تاج الدینی فرماندهی و حجت‌الاسلام والمسلمین نجاتی میر عقیدتی سیاسی و با نظارت مسئولان تربیت بدنی منطقه سوم انجام و در محیطی شاد و بارعایت شیوه نامه های  بهداشتی به پایان رسید.

دریادار دوم مصطفی تاج الدینی  دراین مراسم علاوه بر تشکر از مسئولین بسیج شهرک شهید مولایی و عرض خداقوت و تبریک ایام گرامیداشت هفته بسیج وهفتم آذر سالروز نداجا، درسخنانی گفت: بسیج یک نهاد مردمی ومکتب الهی است که شما عزیزان در این وادی باید با تفکری به پیش بروید که اصالت این مسیر حفظ شود واین میسر نخواهد شد جز با توکل، وحدت و همدلی.

تاج الدینی خطاب به بسیجیان و نونهالان حاضر خاطر نشان کرد: شما عزیزان آینده سازان ایران اسلامی و فردای روشن کشور هستید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نجاتی در بخشی از سخنانش گفت: عاملی که می‌تواند انقلاب اسلامی را در راه رسیدن به آرمان‌ها کمک و یاری کند شجره طیبه بسیج است که الحمدالله دراین منطقه ودرسطح کوی‌های سازمانی توسط شما بسیجیان فعالیت‌های خوب فرهنگی و جهادی درحال انجام است وباید آن را تقویت کرد.

در پایان از تیم‌های منتخب مقاطع مختلف با اهدا هدایا تقدیر به عمل آمد ویادوخاطره شهدای ناوچه کنارک باقرائت فاتحه وصلوات گرامی داشته شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار