پیروانی: پرسپولیس قهرمان آسیا می‌شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخ‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ما نسبت به بازی اول بهتر بودیم. در هفته اول کمال کامیابی نیا به اشتباه اخراج شد. در پاسخ به اعتراض ما، کمیته داوران اعلام کرد که نمی‌تواند رای را برگرداند. من از اعضای کمیته داوران خواهش می‌کنم که کمی لحن آرام تری داشته باشند، زیرا نیمکت ما نیمکت با اخلاقی است و ما کم اعتراض می‌کنیم.

پیروانی ادامه داد: اعضای کادر فنی تیم پرسپولیس فوتبالی هستند و می‌دانند که بعضی از صحنه‌ها خطا نیست. یحیی گل محمدی مربی با اخلاقی است. او از صحنه اخراج کامیابی نیا ناراحت است. در بازی مقابل سایپا چندین خطای اشتباه برای ما گرفته شد. از تیم پرسپولیس توقع زیادی دارند و ما باید در همه دیدار‌ها پیروز شویم. من از تیم داوری و کمیته داوران خواهش می‌کنم که کمی عادلانه‌تر قضاوت کنند. چند کاپیتان اسبق تیم ملی روی نیمکت ما می‌نشینند. تیم پرسپولیس نیمکت آرامی دارد و اگر هم سر و صدایی از نیمکت سرخ پوشان بلند می‌شود به حق است.

پیروانی در خصوص ۲ بازیکن این تیم بیان کرد: مهدی خانی می‌تواند در لیگ بازی کند. امید عالیشاه نیز که بعد از یک جلسه تمرین، به بازی نکردن خود معترض بود، مشکلی برای حضور در تیم ندارد.

او اظهار داشت: تعطیلی لیگ برتر روی فوتبال تاثیر گذار بوده است. ما قهرمان آسیا می‌شویم و این قهرمانی را به هواداران تقدیم خواهیم کرد. همه تیم‌ها برای رویارویی با ما باید تلاش کنند. ما حرف خود را داخل زمین و با احترام می‌زنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
شبی که پرسپولیس قهرمان آسیا شه ، کیسه کشا باید برن تودوزی یاد بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سوختن بر ششتقلالی ها عیب نیست =))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
آرزو بر کودکان(پیروانی) عیب نیست
Iran (Islamic Republic of)
شایان
۱۰:۳۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
سوختن بر استقلال عیب نیست
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۰۹:۲۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
عمو جون در آسیا ، بابامسعود آن قدرتی که در ایران دارد در آسیا ندارد. که لنگیا نتوانند بطور ناجوانمردانه قهرمان شوند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
استقلال عزیز پرسپولیس تا فینال اومده وتا فینال اومدن کار سختیه که پرسپولیس انجام داده پس یه بازی تا قهرمانی داره و ربطی به وزیر نداره
بعد یه سوال شما با اون افشایی که از تیم کیسه شد با اون همه فساد و پول و اینکه گفتن که آقای وزیر تا 5 صبح نخوابیده برای استرا ماچونی پس دیگه حرف الکی نزن
واقعا شما ها نبودین ما به حقارت های کی میخندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۴ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
از اول هم یکی مثل پیروانی یا کریم باقری باید مدیر میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
انشاالله قهرمان میشیم
آخرین اخبار