مشهد تا سامرا غرق نور و سرور +عکس و فیلم

مشهدالرضا در سالروز میلاد یازدهمین گوهر آسمان ولایت و امامت، امام حسن عسکری (ع) نورباران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حرم ملائک نشین رضوی در میلاد مسرور ابوالمهدی (عج) چراغانی و میعادگاه ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت شده است که یک دل به سامرا و یک دل به این صحن و سرای ملکوتی راهی کرده اند، این عید فرخنده را به ساحت امام رئوف خود و امام عصر (عج) تبریک می‌گویند و استجابت دعاهایشان را از خداوند طلب می‌کنند.
 
ولادت امام حسن عسگری(ع) در حرم امام رضا(ع)

جمعی از زائران هم امروز به حرم رضوی مشرف شده اند و با رعایت دستور‌های بهداشتی و در نظر گرفتن محدودیت‌های جدید کرونایی در حرم مطهر امام رضا (ع) به محضر امام هشتم ابراز ارادت می‌کنند.
 
ولادت یازدهمین خورشید آسمان امامت در مشهد

به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) امروز ویژه برنامه‌هایی در حرم رضوی برگزار می‌شود که این برنامه‌ها از طریق شبکه‌های مجازی قابل دریافت است.
 
مشهد تا سامرا شادمان از ولادت امام حسن عسگری

حرم مطهر امام رضا (ع) در شب ولادت یازدهمین ستاره فروزان آسمان ولایت و امامت هم حال و هوای خاصی داشت و ویژه برنامه‌های مداحی و مولودی خوانی در این صحن و سرا برگزار شد.
 

بیشتر بخوانید


باتوجه به تشدید محدودیت ها در حرم امام رضا(ع)، آستان قدس رضوی از طریق افزایش تولیدات رسانه‌ای در فضای مجازی و رسانه ملی تلاش می‎کند عموم ارادتمندان حضرت رضا علیه السلام از اقصی نقاط عالم را از انوار قدسی منبعث از بارگاه نورانی امام مهربانی‌ها و معارف رضوی بهره‌مند کند.
 

صحن و سرای امام رضا(ع) در شب میلاد امام حسن عسکری(ع)

 

عکاس: مسعود نوذری
انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.