دیدار رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی با حضور در سازمان ورزش بسیج مستضعفین با ابوالفضل خداقلی پور رئیس این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی با حضور در سازمان ورزش بسیج مستضعفین با ابوالفضل خداقلی پور رئیس سازمان ورزش بسیج کشور دیدار و گفت و گو کرد.

امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن تبریک پنجم آذر روز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس سازمان مردمی بسیج، نقش بسیج در توسعه ورزش کشور را بسیار مهم و والا ارزیابی کرد.

وی افزود: تعامل و هم افزایی میان تربیت بدنی ارتش و بسیج می‌تواند بسیاری از مشکلات ورزش نیرو‌های مسلح و حتی ورزش کشور را مرتفع کند.

امیر سرتیپ دوم فولادی در ادامه تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های متقابل در بحث تربیت بدنی علی الخصوص ورزش همگانی، می‌تواند جامعه‌ای سالم و بانشاط را به وجود بیاورد.

ابوالفضل قلی‌پور رئیس سازمان ورزش بسیج مستضعفین هم ضمن تشکر از حضور مسئولان ورزش ارتش در این سازمان گفت: مجموعه تربیت بدنی ارتش به همراه نیرو‌های تابعه آن، همواره یکی از متولیان شاخص و تاثیرگذار ورزش کشور به حساب می‌آیند و همکاری‌های ورزش بسیج و ارتش نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.

در این دیدار، مقرر شد با امضای تفاهم نامه میان مسئولین ورزش ارتش و بسیج، گام‌های موثری در زمینه‌های ورزش‌های همگانی، قهرمانی و آموزشی بین این دو سازمان برداشته شود تا شاهد ارتقای هرچه بیشتر ورزش نیرو‌های مسلح و کشور باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار