لیگ قهرمانان اروپا

یوونتوس ۲ - فرنس واروش یک/تعویض طلایی پیرلو در ثانیه‌های پایانی حکم صعود را امضاء کرد

تیم یوونتوس موفق شد با نتیجه ۲ بر یک مهمانش فرنس واروش را شکست دهد و صعودش به دور بعد را قطعی کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم یوونتوس در چارچوب گروه G رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه میزبان تیم فرنس واروش مجارستان بود که به سختی و با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

در این مسابقه خلاف انتظار، ابتدا مهمان گمنام مسابقه توانست در دقیقه ۱۹ دروازه بیانکونری را باز کند، اما کریستیانو رونالدو در دقیقه ۳۵ با شوتی محکم و با پای چپ بازی را به تساوی کشاند.

تلاش شاگردان پیرلو برای زدن گل برتری تا ثانیه‌های پایانی مسابقه نتیجه نداشت، اما بالاخره در دقیقه ۹۲ و فرار کوادرادو از سمت راست و سانترش روی دروازه مهمان، با ضربه سر آلوارو موراتا همراه شد تا تعویض طلایی پیرلو در لحظات پایانی نجات‌بخش تیمش شود و دروازه حریف سرسخت مجارستانی را باز کند. این پنجمین گل موراتا در رقابت‌های لیگ قهرمانان امسال بود.

در مسابقه همزمان، بارسلونا با چهار گل میزبانش دیناموکیف اوکراین را شکست داد تا با ۱۲ امتیاز کامل صدرنشین گروه باشد. یوونتوس نیز با ۹ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت تا تکلیف ۲ تیم صعود کننده این گروه خیلی زود مشخص شود. ۲ تیم دیگر گروه یک امتیازی هستند و شانسی برای صعود ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار