روزنامه‌های ورزشی بین المللی امروز به مسائل مختلف ورزشی پرداختند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بارسلونا و سویا از اسپانیا، چلسی و یوونتوس از ایتالیا، برای دور یک شانزدهم نهایی  لیگ قهرمانان اروپا خود را آماده می‌کنند که از  برجسته‌ترین تیتر‌های  روزنامه‌های ورزشی بین المللی در روز چهارشنبه  است.

این روزنامه‌ها همچنین به دیدار‌های امروز لیگ قهرمانان اروپا، از جمله دیدار‌های اینترمیلان مقابل رئال مادرید، شرایط چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو و الیویه ژیرو مهاجم چلسی پرداختند.

روزنامه  اسپانیایی  مارکا

این روزنامه تمرکز خود را روی دیدار اینترمیلان و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گذاشت و نوشت: "رئالی ها، غرور خود را بیرون بیاورید"

مارکا همچنین در مورد پیروزی بارسلونا مقابل دینامو کیف و صعود به مرحله یک هشتم نهایی صحبت کرد و نوشت: "یک امتیاز کامل در تیم دوم" و همچنین در مورد صعود سویا به مرحله یک هشتم نهایی پس از غلبه بر کراسنودار روسیه،   نوشت: "ما پیروز شدیم و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتیم".

این روزنامه علاقمند بازی اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو  بود و نوشت: "سیمئونه دیگو کاستا را به خدمت می‌گیرد".

2020-11-Enn8yZiXMAI8O8q

روزنامه اسپرت

این روزنامه به پیروزی بارسلونا مقابل دینامو کیف و صعود به مرحله شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا  پرداخت و نوشت: "پلن (B) می‌درخشد".

اسپرت همچنین در مورد صعود سویا پس از شکست دادن کراسنودار روسیه در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صحبت کرد و نوشت: "در دقیقه ۹۴ به مرحله شانزدهم راه پیدا کنید. "

این روزنامه درباره دیدار‌های امروز  باشگاه‌های اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا تیتر زد و در مورد دیدار اینترمیلان و رئال مادرید نوشت: "رئال مادرید شانس خود را امتحان می‌کند"، و در مورد دیدار اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو: "اتلتیکو مادرید پیروزی لازم است. "

2020-11-11-ap01cat-tallada11 - 1606260227033

روزنامه موندو دپورتیوو

این روزنامه به پیروزی ۴-۰ بارسلونا مقابل دینامو کیف در لیگ قهرمانان اروپا و راهیابی به مرحله یک شانزدهم  تمرکز کرد و نوشت: "انقلاب در مرحله یک هشتم نهایی".

موندو دیپورتیو همچنین در مورد دیدار اینترمیلان مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان صحبت کرد و نوشت: "فینال دیگر رئال مادرید در میلان".

این روزنامه  همچنین پس از شکست دادن کراسنودار روسیه و چلسی پس از شکست دادن رن فرانسوی، به صلاحیت سویل توجه کرد و نوشت: "سویا و چلسی صعود می‌کنند. "

این روزنامه درباره دیدار  اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو نوشت: "یک پیروزی باعث می‌شود اتلتیکو مادرید به مرحله حذفی نزدیک شود. "

2020-11-EnoGO00W8AAKHZI

روزنامه آ اس

این روزنامه به دیدار اینترمیلان و رئال مادرید در لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "سن سیرو منتظر هازارد است. "

آ اس همچنین در مورد دیدار‌های بارسلونا و سویا و راهیابی هر ۲ تیم به مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان پس از غلبه بر دینامو کیف و کراسنودار صحبت کرد و نوشت: "بارسلونا (پلن ب) جشنواره‌ای با بازیکنان جایگزین " و "سویا آماده برای مرحله یک هشتم نهایی".

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان بود و نوشت: "کاستا روی صحنه ظاهر می‌شود. "

2020-11-EnoOCBjWMAAUA1h

روزنامه  فرانسوی L'Equipe

این روزنامه صفحه اول خود را به مرگ راگبی باز فرانسوی، کریستف دومنیشی، پس از پریدن از پشت بام یک ساختمان اختصاص داد.
این روزنامه علاقه‌مند به دیدار اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو در لیگ قهرمانان بود و نوشت: "کاستا روی صحنه ظاهر می‌شود. "

2020-11-EnnvI3PXYAEyEqM

روزنامه  ایتالیایی کوریره دلو اسپورت

این روزنامه به درخشش چیرو ایموبیله در پیروزی لاتزیو برابر  زنیت سن پترزبورگ روسیه در لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "ایموبیله تاریخ را بازسازی می‌کند".

کوریره همچنین در مورد پیروزی یوونتوس مقابل فرنکوروسی مجارستان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد و نوشت: "موراتا پیرلو را نجات می‌دهد".

این روزنامه به مسابقات اینترمیلان مقابل رئال مادرید و لیورپول مقابل آتلانتا در لیگ قهرمانان نیز علاقه‌مند بود.

2020-11-f061286b-8580-4d14-96bc-c97162e7e31b

روزنامه Toto Sport

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی یوونتوس مقابل فرنکواروزی مجارستان و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، نوشت: "مسیر"

توتو اسپرت همچنین در مورد دیدار‌های روز چهارشنبه باشگاه‌های ایتالیایی صحبت کرد و در مورد دیدار اینترمیلان و رئال مادرید نوشت: "اینتر اکنون یا هرگز" و در مورد دیدار لیورپول و آتلانتا: "آتلانتا برای همه تاریخ".

2020-11-EnoPsS2XMAUB_jw

روزنامه La Gazzetta dello Sport

این روزنامه با تمرکز بر حضور باشگاه‌های ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا، و شایستگی  یوونتوس برای حضور در مرحله یک شانزدهم نهایی و دیدار سرنوشت ساز اینترمیلان مقابل رئال مادرید  نوشت: "بعد از یوونتوس، اینترمیلان تشویق می‌شود".

گازتا همچنین در مورد هدایت چیرو ایموبیله بازیکن تیم فوتبال لاتزیو و درخشش او در بازی  مقابل زنیت سن پترزبورگ روسیه و رویکردش برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صحبت کرد.

2020-11-11-EnoQYwSXcAY-jph

روزنامه انگلیس میرر

این روزنامه به لطف درخشش برونو فرناندز به پیروزی منچستر یونایتد در برابر باشاک شهیر استانبول در لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "انگشت شست متمایز".

میرر همچنین در مورد صعود چلسی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به لطف گل دیر هنگام اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی صحبت کرد و نوشت: "ژیرو مهاجمی برای همه سنین است. "

میرر همچنین به ترس مربیان لیگ برتر از مسابقات با تعداد زیاد توجه کرد و نوشت: "یک ترس مقدس".

2020-11-EnpSNpQXcAEBp28

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
سلام
آخرین اخبار