مجمع ملی جوانان کشور به صورت مجازی برگزار می شود

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مجمع ملی جوانان کشور ۲۶ آذرماه امسال به صورت مجازی در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسماعیل حاجی آبادی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: بعد از چند بار تغییر زمان برگزاری مجمع ملی جوانان به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن مقرر شد این نشست به صورت مجازی و با حضور ۱۰ نفر از مسئولان کشوری در مشهد برگزار شود.

او افزود: در این نشست مجازی، مجامع استانی جوانان که متشکل از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد جوانان هر استان هستند به شکل مجازی و در قالب وبینار در انتخابات هیات رییسه مجمع ملی جوانان حضور خواهند داشت.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: از مجمع سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان ۲ نامزد در انتخابات مجمع ملی برای عضویت در هیات مدیره و بازرسی مجمع ملی حضور خواهند داشت.

حاجی آبادی بیان کرد: تا تاریخ ۲۶ آذر ممکن است تغییراتی در نحوه برگزاری مجمع ملی و یا تعداد حاضران در این نشست ایجاد شود که این تغییرات تابع مصوبات ستاد ملی کرونا و وضعیت شیوع و همه گیری بیماری کووید ۱۹ در کشور خواهد بود.
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.