برق رایگان برای ۳۰ درصد مشترکان خانگی استان مرکزی

۳۰ درصد مشترکان خانگی برق در استان مرکزی در گروه کم مصرف قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با  اجرای طرح برق امید در استان مرکزی ۳۰ درصد مشترکین خانگی این استان مشمول این طرح شدند و بهای برق مصرفی آن‌ها با ۱۰۰ درصد تخفیف محاسبه شد.

الله داد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه طرح برق امید از ابتدای آبانماه در استان در حال اجراست گفت: در مدت یک ماه اجرای این طرح ۳۰ درصد مشترکین در گروه کم مصرف قرار گرفتند و صورتحساب آن‌ها در آبانماه صفر شد.

الله داد افزود: مصرف این تعداد مشترک در ماه زیر ۱۰۰ کیلووات ساعت بوده و بهای برق مصرفی این گروه با ۱۰۰ درصد تخفیف محاسبه شده صورتحساب آن‌ها در آبانماه صفر شد.

او تغییر نگرش و اصلاح الگو و مدیریت مصرف بهینه را از جمله اهداف اجرای طرح برق امید دانست و اضافه کرد: با ساز و کاری که برای مشترکین صنعتی، کشاورزی، ادارات و خانگی در نظر گرفته شده ظرفیت همکاری خوبی برای همه مشترکین وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: با پرداخت نشدن بدهی که برخی از مشترکین بویژه صنایع و کشاورزی دارند در انجام امور از جمله تامین روشنایی، تامین برق و نگهداری شبکه دچار مشکل شدیم.

او ادامه داد: از مشترکین تقاضا داریم نسبت به پرداخت به موقع صورتحساب خود که به صورت پیامکی دریافت می‌کنند اقدام کنند تا درخدمات دهی شرکت توزیع برق وقفه‌ای ایجاد نشود.

الله داد از پرداخت ۱۰۱ میلیارد ریال پادش به مشترکان برق استان خبر داد و گفت: این میزان پاداش به ۵ هزار و ۵۰۰ مشترک صنایع، کشاورزی و ادارات که در تابستان امسال با مدیریت مصرف این شرکت را یاری کردند و علی رغم همه مشکلات ما توانستیم تابستان بدون خاموشی را بگذرانیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

او از مردم خواست مدیریت مصرف را تنها منوط به فصل تابستان نکنند و الگوی مصرف بصورت مستمر و در طول سال رعایت شود.

از ۶۰۰ هزار مشترک خانگی برق استان مرکزی حدود ۱۸۰ هزار مشترک معادل ۳۰ درصد در گروه کم مصرف‌ها قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.