حفظ وحدت تنها ابزار برای مقاومت در برابر دشمنان داخلی و خارجی است

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه اندیمشک گفت: تنها ابزاری که می‌توانیم با آن در مقابل دشمنان داخلی و خارجی مقاومت کنیم، حفظ وحدت است.

سردار علی نجفوند فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری آیین توزیع کمک‌های مومنانه و به مناسبت سالروز تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) گفت: در سال ۱۳۵۹ وقتی که استکبار به این نتیجه رسید که جمهوری اسلامی تمام قد در مقابل ظالم قدم علم کرده، راهی جز مبارزه با انقلاب اسلامی را نداشت.

او افزود: امروزه تنها ابزاری که می‌توانیم با آن در مقابل دشمنان داخلی و خارجی مقاومت کنیم، حفظ وحدت است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 سردار نجفوند بیان داشت: استکبار به شکل‌های مختلف، مبارزات خود را آغاز کرد و جریاناتی همچون طبس و جنگ‌های داخلی، خلقی و منافقین ایجاد شد، اما موفق نشدند انقلاب نوپای ما را به سقوطی که در نظر داشتند، منتهی کنند.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه اندیمشک با بیان اینکه با فرمان امام خمینی (ره)، بسیج در روز پنجم آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد، تصریح کرد: بسیج نیرویی است که در همه زمینه ها و مشکلات  وارد میدان شده و در نهایت به موفقیت منجر شد.

این مقام مسئول با اشاره به اتحاد نیرو‌های بسیجی و همکاری نیرو‌های مسلح ارتش، سپاه، نیروی انتظامی با یکدیگر، ادامه داد: همیشه در وضعیت‌های امنیتی و اطلاعاتی از جمله سیل، زلزله، اغتشاشات و ... حضور و نقش موثری داشته‌اند و دارای کارنامه قابل قبولی هستند، ولی با اینکه صدام با تمام تجهیزات و ظرفیت کامل زرهی به مملکت ما حمله کرد، اما ما در روز‌های نخست با استفاده از نیرو‌های عشایری و بسیجی توانستیم صدام را از حالت حمله به حالت پدافند وادار کنیم.

 
سردار نجفوند  اظهار داشت: ما با متوقف کردن ارتش بعث در پشت پادگان کرخه، اولین شکست صدام را رقم زدیم و در ۸ سال دفاع مقدس تجربیاتی کسب کردیم که وضعیت محور مقاومت پیش آمد و با تشکیل بسیج عمومی کشور‌های مسلمان، تومار داعشی که قرار بود ۲۵ سال جلوی پیشرفت اسلام را بگیرد، در کمتر از ۶ سال پیچیده شد.
 
فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه اندیمشک در پایان ضمن تقدیر از زحمات کادر بهداشت و درمان بیان کرد: با توجه به بیماری کرونا تنها نباید به بهداشت و درمان تکیه کرد، بنابراین نیرو‌های بسیجی وارد میدان شدند و دست به اقداماتی از جمله ضدعفونی معابر، مناطق و اماکن مختلف زدند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.