احتمال شرکت ترامپ در جلسه دادرسی جمهوری خواهان در پنسیلوانیا

نشریه هیل از احتمال حضور دونالد ترامپ در جلسه دادرسی جمهور‌ی‌خواهان در ایالت پنسیلوانیا برای ادعای تقلب در انتخابات خبر داد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، بر اساس گزارش‌های متعدد، ترامپ قرار است در یک جلسه دادرسی تنظیم شده از سوی قانونگذاران ایالت جمهوری‌خواه پنسیلوانیا که برای ادعای بی‌نظمی در انتخابات سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود، شرکت کند.

حزب جمهوری خواه پنسیلوانیا این جلسه دادرسی را در هتل گتیسبورگ برگزار خواهد کرد. گفته می‌شود رودی جولیانی نیز قرار است در این جلسه شرکت کند.

اگرچه این رویداد در برنامه عمومی ترامپ وجود ندارد، اما طبق گزارش‌ها، او ابراز تمایل کرده که به جولیانی بپیوندد این در حالی است که سی‌ان‌ان احتمال داده برنامه حضور ترامپ در این جلسه تغییر کند؛ سخنگوی کاخ سفید نیز اعلام کرده است در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای این جلسه زمانبندی نشده است.

از زمان انتخابات، این اولین باری است که ترامپ واشنگتن را ترک می‌کند. ترامپ ادعای تقلب گسترده در رای گیری را دارد، اما هنوز شواهدی ارائه نکرده است.

با وجود تلاش او، چندین ایالت نتایج خود را تأیید کرده‌اند. پنسیلوانیا نیز نتایج انتخابات خود را روز سه شنبه تصدیق کرد و یک قاضی فدرال هفته گذشته دادخواست ستاد انتخاباتی ترامپ را که به دنبال بطلان میلیون‌ها رأی در ایالت‌های مشترک‌المنافع بود، رد کرد. میشیگان هم نتایج انتخابات خود را تأیید کرده است، در حالی که آریزونا قرار است روز دوشنبه این کار را انجام دهد.

ستاد انتخاباتی ترامپ همچنین قانونگذاران ایالات جمهوری خواه را تحت فشار قرار داده است تا به جای آراء بایدن، رای طرفداران ترامپ را تایید کند، اما قانونگذاران میشیگان و پنسیلوانیا اعلام کرده‌اند آن‌ها قصد انجام این کار را ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار